Специалист Обслужване на клиенти - Колцентър/Customer Care Agent- София
Детайли
Описание
Ние сме Coca-Cola Hellenic, бизнес, насочен към растеж в областта на потребителските стоки и стратегически партньор в бутилирането на The Coca-Cola Company. Ние бутилираме, разпространяваме и продаваме ненадминат асортимент от продукти на 29 пазара в Европа, Африка и Евразия. При това създаваме стойност за всички заинтересовани страни, подкрепяме социално-икономическия растеж и съдействаме за положително влияние на околната среда.Ние сме екип от над 30 000 души, от над 70 националности, идващи от пет континента.
Разнообразието на нашите пазари, от зрели икономики до нововъзникващи такива, предоставя широк спектър от привлекателни възможности за растеж. Грижим се за нашите таланти като предоставяме възможности за хора от всички функции и нива, както и от различни географски области, произходи и образование. Готови сме да рискуваме с хората, в които вярваме, дори и ако те нямат перфектния опит. Имаме вяра в това, какво всеки човек може да бъде.
И въпреки че имаме толкова много, с което можем да се гордеем, винаги оставаме смирени. Вярваме, че истинската магия се случва – за нас и за вас – когато ПОВЯРВАМЕ!
КАТО ЕКИП НИЕ:
Предлагаме работа в динамична среда, стимулираща постигане на високи резултати;
Поддържаме придобиване и/или надграждане на опит в международна компания, лидер на пазара, с възможност за дългосрочно кариерно развитие;
Предлагаме пакет от социални придобивки, сред които дневна сума за храна, допълнително здравно осигуряване и др.
ОТНАСЯ ЛИ СЕ ЗА ТЕБ?
Ти си енергичен, позитивен, обичаш работата в екип и новите предизвикателства;
Мотивиран си в постигане и надграждане на резултати;
Отговорен си в постигането на заложените цели за обем продажби и дистрибуция на ККХБК продукти;
Притежаваш добри комуникационни умения и клиентски ориентиран подход на работа;
Търсиш работа на 8-часов работен ден - в диапазон 08:00 – 17:30 ч.;
Адаптивен си към 7 дневен работен график и покритие нуждите на клиентите в празнични дни;
Притежаваш висше образование или в момента си студент.
ТВОИТЕ ОТГОВОРНОСТИ:
Ежедневна комуникация с бизнес клиенти за приемане и проследяване на поръчки и доставки;
Постигане поставените цели за обслужване според ключовите бизнес индикатори;
Подпомагане постигането на обема продажби и дистрибуция на продуктите съгласно целите на компанията;
Осигуряване обслужване на вътрешни и външни клиенти и съдействие при възникнали казуси и запитвания;
Провеждане на проучвания по телефона и събиране на обратна връзка от клиенти;
Спазване и прилагане на установени правила и срокове за изпълнение.
В Кока-Кола ХБК ние сме приобщаващ работодател, който се радва на многообразието. Това означава, че нашата среда осигурява равни възможности за всички, независимо от раса, цвят на кожата, религия, възраст, увреждане, сексуална ориентация или полова идентичност. Присъединете се към нас, за да създадем култура, в която всеки принадлежи и допринася за общия ни успех.
Изисквания към кандидата
Езикови познания:
Трудов опит:
Образование:
Ние предлагаме
Вид заетост:
Срок на заетост:
Договор:
Ниво в йерархията:
Категория:
Консултантски услуги
Държава:
България
Населено място:
Гр. София
Адрес:
ул. "Рачо Петков Казанджията" 8
Дата:
23.12.2024
Организация:
jobs.bulgaria@cchellenic.com
Фирма/Организация - Директно търсеща служители
Детайли за организацията:
Повече информация за jobs.bulgaria@cchellenic.com може да получите ТУК