Назад

Счетоводител/ Офис мениджър с немски или турски

Детайли

Описание

Фирма, дъщерна на немската компания KAVUN AG, работеща в областта на строителството, хотелиерството и проектирането, търси да назначи Счетоводител/ Офис мениджър с немски или турски език.

Изисквания:

- висше икономическо образование,
- стаж като счетоводител минимум 3 години /оперативно счетоводство, цялостно обработване на ТРЗ информация, вкл. подаване на изискуемите декларации към НАП, изготвяне на междинни и годишни отчети към свързани предприятия, годишно приключване, изготвяне на ГФО/,
- отлична компютърна грамотност и работа с интернет (Excel задължително)
- отлично познаване на нормативната база,
- отлична бизнес комуникация,
- езикова компетентност – професионално владеене на немски или турски език – писмено и говоримо

Отговорности като Счетоводител:

- обработка на финансово-счетоводна документация
- изготвяне на справки-декларации по ЗДДС
- текущ анализ и контрол на движенията по счетоводни сметки;
- изготвяне на междинни отчети към свързани предприятия по зададен от тях формат;
- годишно приключване, подаване на статистически отчети и съставяне на ГФО;
- организация и участие в инвентаризации по Закона за счетоводството;
- изготвяне на трудови договори, допълнителни споразумения към тях, заповеди за освобождаване, оформяне на трудови книжки на служителите, съставяне на УП 2 и УП3;
- обработка на ТРЗ информация със специализиран софтуер, изчисляване на трудовите възнаграждения и дължимите осигуровки, изготвяне на ведомости за заплати, деклариране на данни, свързани с начисляването и плащането на осигуровки;
- обработка на отпуски и болнични;
- съставяне на статистически отчети и отчети за БНБ;
- кореспонденция на български и немски/ турски език с определените лица за контакт;
- работа с УЕП;
- съставяне на платежни нареждания със софтуер или чрез електронно банкиране.

Отговорности като Офис мениджър:

- Водене на делова кореспонденция и приемане на телефонни обаждания;
- Обработва текущия поток от оперативна информация и документация /писма, оферти, фактури и др./;
- Отговаря за изпълнението на всички поставени задачи в различните аспекти от дейността на дружеството;
- Извършва обработка на документи, създава база данни;
- Получава постъпващата информация, систематизира я в съответствие с установения ред и я предава за разглеждане от Управителя или конкретни изпълнители;
- Организиране на работни срещи;
- Посреща и изпраща клиенти и посетители в офиса;
- Поддържа наличието на консумативи за офиса;
- други организационно-административни дейности.

Изисквания за заемане на длъжността:

- ЗАДЪЛЖИТТЕЛНО - отлично владеене на немски или турски език
- прецизност при изпълнение на поставените задачи;
- умения за точно приемане и предаване на информация;
- точно боравене с финанси;
- умение за работа в екип и самоинициатива;
- мотивация за дългосрочна реализация и развиване на умения, свързани с позицията;
- лоялност към работодателя;

Предлагаме:

- Отлични условия за работа;
- Възможност за професионално развитие;
- Мотивиращо възнаграждение.

При интерес към позицията, моля, изпратете Вашата автобиография, актуална снимка и препоръки.
Всички кандидатури ще бъдат разглеждани поверително.

Изисквания към кандидата

Езикови познания:
Немски език

Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.

Образование:
Магистър

Специални умения:
Отлично владеене на турски или немски език Отлично владеене на Майкрософт Ексел

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:
Трудов безсрочен

Ниво в йерархията:
Административен персонал, Експертен персонал без ръководни функции

Трудово възнаграждение:

От 1000 до 0 лева на месец

Категория:

Счетоводство и Одит

Държава:

България

Населено място:

Гр. София

Адрес:

Дата:

29.06.2017

Организация:

Еко-КД ЕООД
Фирма/Организация - Директно търсеща служители

Детайли за организацията:

Повече информация за Еко-КД ЕООД може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ