Customer Care Agent- София
Детайли
Описание
Позицията е с локация София, България. Предлага се по заместване за мин. 1 година с възможност за удължаване.НАШИЯТ ЕКИП:
Ние сме семейство от 36 хиляди ангажирани служители. Всеки един от нас е тайната съставка на Coca-Cola HBC – един от най-големите бутилировачи на The Coca-Cola Company. Ежедневната ни мисия е да доставяме радост на над 715 милиона потребители, предлагайки избор от над 100 емблематични глобални и любими местни брандове във важните за тях моменти, 24 часа в денонощието, 7 дни в седмицата.
Ние сме силен и талантлив екип, който постига отлични резултати, като побеждава и се учи всеки ден в 29 страни, на 3 континента . Нашият успех идва от съвместната ни работа като един, за да постигнем позитивна промяна в местните общности, в които работим.
Уникалната ни структура в България предоставя много и разнообразни възможности за развитие в областта на Производството, Логистиката, Продажбите, Маркетинга, Финансите, Човешките ресурси, IT системи и решения, Връзки с обществеността, Център за споделени услуги в областта на Финанси и ЧР и много други, някои неочаквани, но винаги вълнуващи.
Ние вярваме, че хората ни са тайната съставка в рецептата на Coca-Cola HBC. Може би ти си част от нашата тайна рецепта?
ТВОИТЕ ОТГОВОРНОСТИ:
Ежедневна комуникация с бизнес клиенти за приемане и проследяване на поръчки и доставки;
Постигане поставените цели за обслужване според ключовите бизнес индикатори;
Подпомагане постигането на обема продажби и дистрибуция на продуктите съгласно целите на компанията;
Осигуряване обслужване на вътрешни и външни клиенти и съдействие при възникнали казуси и запитвания;
Провеждане на проучвания по телефона и събиране на обратна връзка от клиенти;
Спазване и прилагане на установени правила и срокове за изпълнение.
ОТНАСЯ ЛИ СЕ ЗА ТЕБ?
Ти си енергичен, позитивен, обичаш работата в екип и новите предизвикателства;
Мотивиран си в постигане и надграждане на резултати;
Отговорен си в постигането на заложените цели за обем продажби и дистрибуция на ККХБК продукти;
Притежаваш добри комуникационни умения и клиентски ориентиран подход на работа;
Търсиш работа на 8-часов работен ден - в диапазон 08:00 – 17:30 ч.;
Адаптивен си към 7 дневен работен график и покритие нуждите на клиентите в празнични дни;
Притежаваш висше образование или в момента си студент.
НАШЕТО ПРЕДЛОЖЕНИЕ:
Работа в динамична среда, стимулираща постигане на високи резултати;
Придобиване и/или надграждане на опит в международна компания, лидер на пазара, с възможност за дългосрочно кариерно развитие;
Пакет от социални придобивки, сред които дневна сума за храна, допълнително здравно осигуряване и др.
ПРИНАДЛЕЖНОСТ В КОКА-КОЛА ХЕЛЕНИК
В Кока-Кола Хеленик искаме нашите хора да отразяват разнообразието на нашите клиенти и потребители. Ние се ангажираме да осигурим приобщаваща среда и равни възможности за всички.
Нашите хора са нашата тайна съставка в 29 държави и на 3 различни континента и техните отличителни черти ни правят уникални. Присъединете се към нас и помогнете за създаването на култура, в която процъфтяват различни екипи и всеки e приобщен.
СОЦИАЛНИ ПРИДОБИВКИ
Подкрепящ екип
IT оборудване
Възможност за развитие
Допълнително здравно
осигуряване
Ваучери за храна
Работодател с равни възможности
Изисквания към кандидата
Езикови познания:
Английски език
Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.
Образование:
Бакалавър
Ние предлагаме
Вид заетост:
Срок на заетост:
Договор:
Ниво в йерархията:
Експертен персонал без ръководни функции
Категория:
Мениджмънт, бизнес развитие
Държава:
България
Населено място:
Гр. София
Адрес:
ул. "Рачо Петков Казанджията" 8
Дата:
29.08.2024
Организация:
jobs.bulgaria@cchellenic.com
Фирма/Организация - Директно търсеща служители
Детайли за организацията:
Повече информация за jobs.bulgaria@cchellenic.com може да получите ТУК