Назад

Координатор оперативни дейности

Детайли

Описание

Adecco е една от компаниите в листата на Global Fortune 500 и е световния лидер в предлагането на услуги в областта на човешките ресурси. Adecco Group свързва над 500,000 сътрудници с клиенти всеки ден чрез своята мрежа с над 6,600 офиси в повече от 60 страни по света.


От името на наш доверен партньор, най-голямата компания в света за споделено ползване на електрически тротинетки, търсим да назначим служител за позиция:


Координатор оперативни дейности


От теб ще очакваме:

• Да намираш нови пазари и да проследяваш съществуващи такива и техните резултати;
• Да управляваш и координираш обслужващите екипи в различните градове;
• Да координираш склада и офиса: оптимизиране на дейности и пространство; прилагане на ефективни складови практики;
• Да проследяваш комунални услуги, вода, кафе и други административни задачи;
• Да подготвяш и координираш дейности по рециклиране на материали;
• Да планираш ресурсите на екипа: планиране/поръчване и закупуване на части и инструменти;
• Да следиш за спазването на действащото законодателство по безопасност и охрана на труда.


От теб изискваме:

• Задължително завършено Средно образование, Висше образование би било предимство;
• Възможност да използваш смартфони и мобилни приложения;
• Възможност за работа в динамична среда и в екип;
• Владеене на английски език – добро писмено и говоримо ниво;
• Шофьорска книжка кат. B е предимство.


Работодателят ще ти предложи:

• Постоянен трудов договор;
• Стартово месечно възнаграждение 2000 лв./нето;
• Възможност за развитие в бързо растяща международна компания;
• Място за паркиране;
• Обучения и работни пътувания в България и чужбина;
• Работно място: в офис, няма възможност за home office;
• Работно време: от понеделник до петък от 09:00 до 18:00 /или от 08:00 до 17:00ч./;
• Работното място се намира на бул. Илиянци 18, София.



В случай че предложението представлява интерес за Вас, изпратете автобиографията си. Ще се свържем само с одобрените кандидати.


Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор. Лиценз от Националната Агенция по Заетостта N: 1814

Изисквания към кандидата

Езикови познания:
Английски език

Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.

Образование:
Средно

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:
Трудов безсрочен

Ниво в йерархията:
Административен персонал, Експертен персонал без ръководни функции

Трудово възнаграждение:

От 2000 до 2001 лева на месец

Категория:

Автомобили/ Автосервиз /Бензиностанции
Работа в склад

Държава:

България

Населено място:

Гр. София

Адрес:

1766, София, Бизнес Парк, Сграда 11A, етаж 2

Дата:

06.11.2024

Организация:

Adecco Bulgaria Ltd
Агенция за подбор на персонал

Детайли за организацията:

Повече информация за Adecco Bulgaria Ltd може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ