Назад

„Главен одитор по чл. 45, ал. 1 от ЗВОПС“ в отдел „Одити на средствата по регионална политика“, дирекция „Одитна дейност“ в Изпълнителна агенция „Одит на средствата от Европейския съюз“

Детайли

Описание

Главният одитор по чл. 45, ал. 1 от ЗВОПС извършва одитна и дейност по програмите, съфинансирани от фондовете на ЕС и други донори, в съответствие с международно признатите стандарти за одит и приложимите европейски и български нормативни актове, указания на Европейската комисия, одитни наръчници и другата приложима методология на ИА ОСЕС. Участва в подготовката на информация за отчитане и обобщаване на резултатите от извършената одитна дейност от отдела; Ръководи одитни ангажименти; Участва в изпълнението на одитни ангажименти по програми, свързани с регионалната политика и съфинансирани от ЕФРР и от Кохезионния фонд за програмни периоди 2007 - 2013 г., 2014 - 2020 г. и 2021 - 2027 г., като прилага конкретни одитни процедури в съответствие с международно признатите стандарти за одит и приложимите европейски и български нормативни актове, указания на Европейската комисия и одитни наръчници на ИА ОСЕС, съгласно годишния одитен план на агенцията и/или заповедта за одитния ангажимент; Участва, при възлагане, в извършването на текущ контрол на качеството на одитните ангажименти; Участва, при възлагане, в извършването на последващи проверки на качеството на одитните ангажименти или участва в одитни мисии за проверка на дейността на ИА ОСЕС; При възлагане, изготвя проекти на одитни стратегии и техните актуализации, проекти на годишен контролен доклад и на годишно становище; Участва в подготовката на информация, необходима в процеса на комуникация и координация със структурите на Европейската комисия, Европейската сметна палата и с други институции, органи и организации в областта на одита по съответните програми; Участва в срещи на одиторските екипи; Координира работата на външни изпълнители, извършващи експертни и/или одитни дейности, при възлагане; Участва в работни групи, изготвя становища и проекти на други документи, при възлагане; Участва, при възлагане, в разработването на образци на специфични работни документи за изпълнение на одитните ангажименти и в разработването и актуализирането на одитна методология за нуждите на ИА ОСЕС и др.

Изисквания към кандидата

Езикови познания:
Английски език

Трудов опит:
С професионален опит над 3 г.

Образование:
Бакалавър

Профил:
Икономика

Специални умения:
1. Минималните изисквания за заемане на длъжността са: - образование: висше - бакалавър; - минимален професионален опит - 3 (три) години опит и/или - минимален присъден ранг - III младши. 2. Специфични изисквания за длъжността са: - сертификат „вътрешен одитор в публичния сектор“, издаден от министъра на финансите, или валиден международно признат сертификат за вътрешен одитор (CIA или CGAP). 3. Допълнителните изисквания за длъжността са: - висше образование - професионална област: икономика. - минимален професионален опит - 3 (три) години трудов и/или служебен стаж в областта на контрола и/или одита, и/или счетоводството; - добро владеене на английски език - писмено и говоримо на ниво, позволяващо разбирането на професионални материали (отличното владеене е предимство); - опит в областта на финансовия одит; - умения за обработване на дигитална информация, създаване на съдържание, дигитална комуникация, работа с MS Office, правно-информационни продукти, Internet. 4. Необходимите документи, които кандидатите следва да представят, са: - писмено заявление за заемане на длъжността (свободен текст с посочен телефон и e-mail адрес за кореспонденция); - подробна професионална автобиография; - копия на документи за придобита образователно-квалификационна степен (документите, издадени в чужбина, следва да бъдат признати по реда на Наредба за държавните изисквания за признаване на придобито висше образование и завършени периоди на обучение в чуждестранни висши училища) и за допълнителни квалификации; - копие на служебна книжка, удостоверяваща налично служебно правоотношение, придобит ранг на държавен служител и професионален опит, заемане на длъжност при пълно работно време - ако кандидатът работи по служебно правоотношение; - копия на други документи, удостоверяващи продължителността и областта на професионалния опит - служебна и/или трудова книжка и/или осигурителна книжка, и/или официален документ на български език, доказващ извършване на дейност в чужбина (ако притежават такива); - Декларация за съгласие за обработка на личните данни, съгласно изискванията на Закона за защита на личните данни и Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета то 27.04.2016 г. относно защитата на физическите лица във връзка с обработването на лични данни и относно свободното движение на такива данни и за отмяна на Директива 95/46/ЕО - по образец. 5. Документите следва да бъдат представени, в срок до 21.06.2024 г. включително, в сградата на Изпълнителна агенция „Одит на средствата от Европейския съюз” на ул. „Славянска” № 4, гр. София, стая № 501, ет. 5 - всеки работен ден от 9:00 до 12:00 и от 13:00 до 17:30 часа, или по електронната поща на електронен адрес: aeuf@minfin.bg, като в този случай заявлението следва да бъде подписано от кандидата с електронен подпис. 6. С подалите заявления кандидати ще бъде проведено събеседване, за което същите ще бъдат информирани. 7. Основната заплата за длъжността: от 933 лв. до 3840 лв. (която при назначаване ще бъде определена съгласно чл. 67, ал. 4 от Закона за държавния служител и Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация).

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:
Трудов срочен

Ниво в йерархията:
Експертен персонал без ръководни функции

Трудово възнаграждение:

От 933 до 3840 лева на месец

Категория:

Държавна администрация

Държава:

България

Населено място:

Гр. София

Адрес:

Дата:

11.06.2024

Организация:

ИА "Одит на средствата от ЕС"
Фирма/Организация - Директно търсеща служители

Детайли за организацията:

Повече информация за ИА "Одит на средствата от ЕС" може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ