Назад

Оперативен счетоводител

Детайли

Описание

Клиент ни е фирма специализирана в предоставянето на счетоводни и консултантски услуги.


Отговорности и задължения:

- Счетоводно обслужване на физически и юридически лица;

Изисквания:

- Опит в изготвянето на годишни финансови отчети;

- Опит в изготвянето на управленски справки;

- Трудов стаж на длъжността – между 5 и 10 години;

- Отлични умения при работа с Excel и счетоводни програмни продукти;

- Минимална степен на завършено образование – бакалавър;

- Владеене на английски език ще се счита за предимство.

Предлагани условия:

- Постоянен трудов договор със срок на изпитание 6 месеца;

Ако считате, че отговаряте на посочените изисквания, моля, изпратете своя автобиография на български език със снимка. Одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени за интервю. Данните, които ни предоставяте, са защитени по смисъла на ЗЗЛД.

Агенция за подбор на кадри “Хермес” притежава удостоверение № 1548 / 13.02.2013 г., валидно до 13.02.2018 година, издадено от Министерство на труда и социалната политика, за извършване на посредническа дейност при наемане на работа за територията на РБългария.

Изисквания към кандидата

Езикови познания:
Английски език

Трудов опит:
С професионален опит над 3 г.

Образование:
Бакалавър

Специални умения:
- Отлични умения при работа с Excel и счетоводни програмни продукти;

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:

Ниво в йерархията:
Експертен персонал без ръководни функции

Категория:

Счетоводство и Одит

Държава:

България

Населено място:

Гр. София

Адрес:

гр. София 1754, жк. Слатина, бл. 12

Дата:

16.10.2017

Организация:

АГЕНЦИЯ ЗА ПОДБОР НА КАДРИ ХЕРМЕС 2018 ЕООД
Агенция за подбор на персонал

Детайли за организацията:

Повече информация за АГЕНЦИЯ ЗА ПОДБОР НА КАДРИ ХЕРМЕС 2018 ЕООД може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ