Назад

Мениджър Парични Преводи

Детайли

Описание

Oписание и изисквания: “ФАКТОР И.Н.” АД е финансова институция, работеща успешно от 1997 година на територията на страната, благодарение на добре обучен персонал, коректност и бързина в обслужването на своите клиенти. Доказателство за нашия професионализъм и висока бизнес етика е партньорството ни с международната система за парични преводи „Мъниграм пеймънт системс“, САЩ (MoneyGram Payment systems, Inc., USA) от 2000г., на която сме оторизиран агент за небанковите институции в България.

Позиция: Мениджър

Направление: Парични Преводи

Месторабота: София / България

Основни изисквания към кандидатите:

1. Висше икономическо образование, образователна степен „Магистър“
2. Професионален опит във Финансовата сфера - минимум 2 години;
3. Управленски опит – минимум 3 години;
4. Отлично владеене на английски език (ниво C1);
5. Организираност, отговорност, лоялност и комуникативност при изпълнение на поетите отговорности, умение за работа в екип;
6. Много добри презентационни умения;
7. Способност за работа под напрежение и в кратки срокове;
8. Компютърна грамотност - MS Office, Internet, Intranet;
9. Шофьорска книжка.

Предимство:

- Познания и/или опит в сферата на вътрешни и международни парични преводи или платежни институции;
- Познания и/или опит в сферата на обмяна на валута.
- Познаване на Закон за мерките срещу изпиране на пари и Закон за мерките срещу финансирането на тероризма

Задължения и отговорности:

1. Изгражда партньорската мрежа на компанията в страната;
2. Анализира състоянието и дейността на партньорската мрежа, изготвя отчети и дава предложения за оптимизация и развитие;
3. Пътува в страната за осъществяване на контакти с нови и потенциални партньори;
4. Поддържа професионални отношения с международни партньори на компанията;
5. Предоговаря условията за работа на партньори от мрежата на компанията;
6. Следи и контролира паричните потоци в направлението;
7. Следи разчетите с партньорите и извършва разплащания;
8. Води кореспонденция с международни партньори и различни държавни институции;
9. Следи и контролира дейността по спазване на правилата по ЗМИП


Ние предлагаме:

1. Трудов договор;
2. Работно място на топ локация в центъра на София;
3. Съвременна материална база и ресурси за ефективна работа;
4. Много добри възможности за реализация и придобиване на практически опит;
5. Работа в динамична работна среда, изградена от млад и амбициозен екип;
6. Възможност за професионална изява и кариерно развитие;
7. Пълно социално осигуряване;
8. Бонусна система.


Необходими документи за кандидатстване:

Ако сте позитивни, амбициозни, организирани, усърдни в работата си и инициативни, моля изпратете:
1. Автобиография
2. Мотивационно писмо,
3. Препоръка
4. Актуална снимка
Кандидатите, които не са изпратили посочените документи няма да бъдат разглеждани!!!

Краен срок за кандидатстване по обявата: 25.08.17г.


Само одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю до 15.09.17г

Конфиденциалността е гарантирана и предоставените данни са под специална зашита по смисъла на Закон за защита на личните данни /ЗЗЛД/ .

Изисквания към кандидата

Езикови познания:
Английски език

Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.

Образование:

Специални умения:
Oписание и изисквания: “ФАКТОР И.Н.” АД е финансова институция, работеща успешно от 1997 година на територията на страната, благодарение на добре обучен персонал, коректност и бързина в обслужването на своите клиенти. Доказателство за нашия професионализъм и висока бизнес етика е партньорството ни с международната система за парични преводи „Мъниграм пеймънт системс“, САЩ (MoneyGram Payment systems, Inc., USA) от 2000г., на която сме оторизиран агент за небанковите институции в България. Позиция: Мениджър Направление: Парични Преводи Месторабота: София / България Основни изисквания към кандидатите: 1. Висше икономическо образование, образователна степен „Магистър“ 2. Професионален опит във Финансовата сфера - минимум 2 години; 3. Управленски опит – минимум 3 години; 4. Отлично владеене на английски език (ниво C1); 5. Организираност, отговорност, лоялност и комуникативност при изпълнение на поетите отговорности, умение за работа в екип; 6. Много добри презентационни умения; 7. Способност за работа под напрежение и в кратки срокове; 8. Компютърна грамотност - MS Office, Internet, Intranet; 9. Шофьорска книжка. Предимство: - Познания и/или опит в сферата на вътрешни и международни парични преводи или платежни институции; - Познания и/или опит в сферата на обмяна на валута. - Познаване на Закон за мерките срещу изпиране на пари и Закон за мерките срещу финансирането на тероризма Задължения и отговорности: 1. Изгражда партньорската мрежа на компанията в страната; 2. Анализира състоянието и дейността на партньорската мрежа, изготвя отчети и дава предложения за оптимизация и развитие; 3. Пътува в страната за осъществяване на контакти с нови и потенциални партньори; 4. Поддържа професионални отношения с международни партньори на компанията; 5. Предоговаря условията за работа на партньори от мрежата на компанията; 6. Следи и контролира паричните потоци в направлението; 7. Следи разчетите с партньорите и извършва разплащания; 8. Води кореспонденция с международни партньори и различни държавни институции; 9. Следи и контролира дейността по спазване на правилата по ЗМИП Ние предлагаме: 1. Трудов договор; 2. Работно място на топ локация в центъра на София; 3. Съвременна материална база и ресурси за ефективна работа; 4. Много добри възможности за реализация и придобиване на практически опит; 5. Работа в динамична работна среда, изградена от млад и амбициозен екип; 6. Възможност за професионална изява и кариерно развитие; 7. Пълно социално осигуряване; 8. Бонусна система. Необходими документи за кандидатстване: Ако сте позитивни, амбициозни, организирани, усърдни в работата си и инициативни, моля изпратете: 1. Автобиография 2. Мотивационно писмо, 3. Препоръка 4. Актуална снимка Кандидатите, които не са изпратили посочените документи няма да бъдат разглеждани!!! Краен срок за кандидатстване по обявата: 31.08.17г. Само одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю до 15.09.17г Конфиденциалността е гарантирана и предоставените данни са под специална зашита по смисъла на Закон за защита на личните данни /ЗЗЛД/ .

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:
Трудов безсрочен

Ниво в йерархията:
Средно управленско ниво

Категория:

Финанси

Държава:

България

Населено място:

Гр. София

Адрес:

Дата:

08.08.2017

Организация:

ФАКТОР И.Н. АД
Фирма/Организация - Директно търсеща служители

Детайли за организацията:

Повече информация за ФАКТОР И.Н. АД може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ