Специалист ТРЗ и ЛИЧЕН СЪСТАВ
Детайли
Описание
СЧЕТОВОДНА КЪЩА търси специалист за длъжност Специалист “ТРЗ и ЛИЧЕН СЪСТАВ":РАБОТАТА ЩЕ СЕ ИЗРАЗЯВА В:
- Съставяне на договори за трудови правоотношения, допълнителни споразумения към тях, заповеди за промяна или прекратяване на трудово правоотношение;
- Изготвяне на графици за работното време и отпуските.
- Изготвяне и подаване на уведомления към ТД на НАП;
- Подготвяне на други документи, свързани с трудовото правоотношение – служебни бележки, удостоверения, издаване на трудови книжки и документи за пенсиониране, болнични, отпуски за отглеждане на дете и т. н.;
- Обработка на работните заплати, съставяне на платежна ведомост и рекапитулации;
- Изготвяне на платежни документи за работните заплати, осигуровките и данъците;
- Администриране на възнагражденията по трудови и извънтрудови правоотношения и свързаните с тях осигуровки и данъци;
- Превод на данъци и осигуровки от името на клиента;
- Подготовка и подаване на декларации образец 1 и 6 към ТД на НАП;
- Изготвяне на отчети и справки към НСИ;
- Следи измененията в българското законодателство във връзка с трудово-правните отношения;
- Консултира клиентите по въпроси от трудово-правното законодателство.
КАКВО Е НЕОБХОДИМО ДА ПРИТЕЖАВА КАНДИДАТА:
- Висше или средно икономическо образование;
- Познания и умения за прилагане на Кодекса на труда, Кодекса на социалното осигуряване, Закон за здравното осигуряване, както и други нормативни актове, свързани с извършваната дейност;
- Предишен опит на подобна позиция минимум 3 години;
- Отлична компютърна грамотност /работа с ПП Бизнес Навигатор заплати e предимство/;
- Умения за работа с електронен подпис и електронно банкиране;
- Отлични комуникативни умения, работа в екип;
- Много добро познаване на действащото трудово и осигурително законодателство;
- Аналитичност, коректност, конфиденциалност, отговорно отношение към работата;
- Силна мотивация и умение за работа в стресови ситуации;
- Желание за дългосрочна работа и развитие;
КАКВО ПРЕДЛАГАМЕ НА БЪДЕЩИЯТ СИ КОЛЕГА?
- 8 часов работен ден ;
- Добри условия за работа и професионално развитие във фирмата;
- Дългосрочен ангажимент;
- Развитие и подкрепа на неговия професионализъм;
- Работа в млад и енергичен екип;
- Атрактивно стартово заплащане с възможност за неговото повишаване след показани резултати.
Дейността ще се осъществява със съдействието и под контрола на висококвалифицирани специалисти с дългогодишен опит.
Кандидатите да изпратят подробна автобиография с актуална снимка.
Одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю до 10 работни дни от изпращане на автобиографията.
София, бул.Овча Купел
Изисквания към кандидата
Езикови познания:
Трудов опит:
С професионален опит над 3 г.
Образование:
Магистър
Ние предлагаме
Вид заетост:
Пълен работен ден
Срок на заетост:
Постоянна
Договор:
Трудов срочен
Ниво в йерархията:
Средно управленско ниво
Категория:
Счетоводство и Одит
Държава:
България
Населено място:
Гр. София
Адрес:
Дата:
19.10.2017
Организация:
Фисконсулт ООД
Фирма/Организация - Директно търсеща служители
Детайли за организацията:
Повече информация за Фисконсулт ООД може да получите ТУК