Назад

Специалист ТРЗ и ЛИЧЕН СЪСТАВ

Детайли

Описание

СЧЕТОВОДНА КЪЩА търси специалист за длъжност Специалист “ТРЗ и ЛИЧЕН СЪСТАВ":

РАБОТАТА ЩЕ СЕ ИЗРАЗЯВА В:

- Съставяне на договори за трудови правоотношения, допълнителни споразумения към тях, заповеди за промяна или прекратяване на трудово правоотношение;
- Изготвяне на графици за работното време и отпуските.
- Изготвяне и подаване на уведомления към ТД на НАП;
- Подготвяне на други документи, свързани с трудовото правоотношение – служебни бележки, удостоверения, издаване на трудови книжки и документи за пенсиониране, болнични, отпуски за отглеждане на дете и т. н.;
- Обработка на работните заплати, съставяне на платежна ведомост и рекапитулации;
- Изготвяне на платежни документи за работните заплати, осигуровките и данъците;
- Администриране на възнагражденията по трудови и извънтрудови правоотношения и свързаните с тях осигуровки и данъци;
- Превод на данъци и осигуровки от името на клиента;
- Подготовка и подаване на декларации образец 1 и 6 към ТД на НАП;
- Изготвяне на отчети и справки към НСИ;
- Следи измененията в българското законодателство във връзка с трудово-правните отношения;
- Консултира клиентите по въпроси от трудово-правното законодателство.

КАКВО Е НЕОБХОДИМО ДА ПРИТЕЖАВА КАНДИДАТА:

- Висше или средно икономическо образование;
- Познания и умения за прилагане на Кодекса на труда, Кодекса на социалното осигуряване, Закон за здравното осигуряване, както и други нормативни актове, свързани с извършваната дейност;
- Предишен опит на подобна позиция минимум 3 години;
- Отлична компютърна грамотност /работа с ПП Бизнес Навигатор заплати e предимство/;
- Умения за работа с електронен подпис и електронно банкиране;
- Отлични комуникативни умения, работа в екип;
- Много добро познаване на действащото трудово и осигурително законодателство;
- Аналитичност, коректност, конфиденциалност, отговорно отношение към работата;
- Силна мотивация и умение за работа в стресови ситуации;
- Желание за дългосрочна работа и развитие;


КАКВО ПРЕДЛАГАМЕ НА БЪДЕЩИЯТ СИ КОЛЕГА?

- 8 часов работен ден ;
- Добри условия за работа и професионално развитие във фирмата;
- Дългосрочен ангажимент;
- Развитие и подкрепа на неговия професионализъм;
- Работа в млад и енергичен екип;
- Атрактивно стартово заплащане с възможност за неговото повишаване след показани резултати.

Дейността ще се осъществява със съдействието и под контрола на висококвалифицирани специалисти с дългогодишен опит.

Кандидатите да изпратят подробна автобиография с актуална снимка.

Одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю до 10 работни дни от изпращане на автобиографията.

София, бул.Овча Купел

Изисквания към кандидата

Езикови познания:

Трудов опит:
С професионален опит над 3 г.

Образование:
Магистър

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:
Трудов срочен

Ниво в йерархията:
Средно управленско ниво

Категория:

Счетоводство и Одит

Държава:

България

Населено място:

Гр. София

Адрес:

Дата:

19.10.2017

Организация:

Фисконсулт ООД
Фирма/Организация - Директно търсеща служители

Детайли за организацията:

Повече информация за Фисконсулт ООД може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ