Назад

Ръководител проекти в сферата на корпоративни и обезпечени вземания

Детайли

Описание

Ръководител проекти в сферата на корпоративни и обезпечени вземания
Horizons е консултантска фирма с над 15-годишен опит на пазара в България, специализирана в подбор на персонал на средно управленско и експертно ниво. Компанията комбинира ефективността на класическия подход с най-добрите практики на директния контакт и управлението на проекти в областта на човешките ресурси. Ние предлагаме многообразие от възможности за кариерно развитие в контекста на различни проекти, компании и функции.

Нашият клиент е компания, част международен холдинг, лидер в изкупуването и управлението на вземания. Във връзка с бързото и динамично развитие, търсим отговорен и компетентен специалист за позицията:

Ръководител проекти в сферата на корпоративни и обезпечени вземания

Основни отговорности и задължения:

- Организира работата по текущите търгове за обезпечени портфейли, в които компанията участва, като:
o Прави първоначален преглед, анализ и предлага подход за извършване на оценка на портфейлите;
o Изгражда вътрешната организация в дирекцията и компанията по анализа на портфейлите;
o Осъществява цялостната комуникация с подходящите за анализа външни консултанти – оценителски фирми, адвокатски кантори и др.;
o Следи за текущото изпълнение на заданията и сроковете;
o Организира процеса по въвеждане на придобитите портфейли в оперативните системи на компанията, както и първоначалното му отчитане пред БНБ;
- Организира процеса по конституиране на компанията като кредитор;
- Участва в текущите проекти на холдингово ниво, където се изисква анализ и участие от страна на дирекцията;
- Организира и управлява вътрешните проекти на дирекцията.

Изисквания към кандидатите:

- Висше икономическо или юридическо образование;
- Професионален опит - опит в оценка, анализ и управление на кредитни портейли; умения за изграждане на финансови модели, както и събирането и управлението на просрочени и/или несъбираеми кредити на юридически лица са предимства;
- Отлична компютърна грамотност и умения: MS Office (Excel, Access, Word, Internet); умения за работа със статистически софтуер е предимство;
- Аналитично мислене и систематичност, самоинициативност;
- Лоялност, прецизност, гъвкавост, комуникативност и отговорно отношение към работата; умения за работа в екип, управленска ориентация.

Предложението на компанията:

- Трудов договор и много добро възнаграждение;
- Отличен социален пакет;
- Интересна и динамична работа в приятна работна среда с млад и мотивиран екип;
- Възможности за дългосрочна реализация и развитие в утвърдена, стабилна компания.

Ако предложението ни представлява интерес за Вас, моля изпратете ни актуална автобиография.

Хорайзънс има лиценз за посредническа дейност №2118, валиден от 27.09.2016..

Изисквания към кандидата

Езикови познания:

Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.

Образование:
Бакалавър

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Проект

Договор:
Трудов срочен

Ниво в йерархията:
Студенти/Стажанти, Неквалифициран персонал, Административен персонал, Експертен персонал без ръководни функции

Категория:

Финанси

Държава:

България

Населено място:

Гр. София

Адрес:

гр. София, бул. Христо Смирненски 7, п.к. 1164

Дата:

19.09.2018

Организация:

Horizons Bulgaria
Агенция за подбор на персонал

Детайли за организацията:

Повече информация за Horizons Bulgaria може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ