Ръководител проекти в сферата на корпоративни и обезпечени вземания
Описание
Ръководител проекти в сферата на корпоративни и обезпечени вземанияHorizons е консултантска фирма с над 15-годишен опит на пазара в България, специализирана в подбор на персонал на средно управленско и експертно ниво. Компанията комбинира ефективността на класическия подход с най-добрите практики на директния контакт и управлението на проекти в областта на човешките ресурси. Ние предлагаме многообразие от възможности за кариерно развитие в контекста на различни проекти, компании и функции.
Нашият клиент е компания, част международен холдинг, лидер в изкупуването и управлението на вземания. Във връзка с бързото и динамично развитие, търсим отговорен и компетентен специалист за позицията:
Ръководител проекти в сферата на корпоративни и обезпечени вземания
Основни отговорности и задължения:
- Организира работата по текущите търгове за обезпечени портфейли, в които компанията участва, като:
o Прави първоначален преглед, анализ и предлага подход за извършване на оценка на портфейлите;
o Изгражда вътрешната организация в дирекцията и компанията по анализа на портфейлите;
o Осъществява цялостната комуникация с подходящите за анализа външни консултанти – оценителски фирми, адвокатски кантори и др.;
o Следи за текущото изпълнение на заданията и сроковете;
o Организира процеса по въвеждане на придобитите портфейли в оперативните системи на компанията, както и първоначалното му отчитане пред БНБ;
- Организира процеса по конституиране на компанията като кредитор;
- Участва в текущите проекти на холдингово ниво, където се изисква анализ и участие от страна на дирекцията;
- Организира и управлява вътрешните проекти на дирекцията.
Изисквания към кандидатите:
- Висше икономическо или юридическо образование;
- Професионален опит - опит в оценка, анализ и управление на кредитни портейли; умения за изграждане на финансови модели, както и събирането и управлението на просрочени и/или несъбираеми кредити на юридически лица са предимства;
- Отлична компютърна грамотност и умения: MS Office (Excel, Access, Word, Internet); умения за работа със статистически софтуер е предимство;
- Аналитично мислене и систематичност, самоинициативност;
- Лоялност, прецизност, гъвкавост, комуникативност и отговорно отношение към работата; умения за работа в екип, управленска ориентация.
Предложението на компанията:
- Трудов договор и много добро възнаграждение;
- Отличен социален пакет;
- Интересна и динамична работа в приятна работна среда с млад и мотивиран екип;
- Възможности за дългосрочна реализация и развитие в утвърдена, стабилна компания.
Ако предложението ни представлява интерес за Вас, моля изпратете ни актуална автобиография.
Хорайзънс има лиценз за посредническа дейност №2118, валиден от 27.09.2016..
Изисквания към кандидата
Езикови познания:
Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.
Образование:
Бакалавър
Ние предлагаме
Вид заетост:
Пълен работен ден
Срок на заетост:
Проект
Договор:
Трудов срочен
Ниво в йерархията:
Студенти/Стажанти, Неквалифициран персонал, Административен персонал, Експертен персонал без ръководни функции
Категория:
Финанси
Държава:
България
Населено място:
Гр. София
Адрес:
гр. София, бул. Христо Смирненски 7, п.к. 1164
Дата:
19.09.2018
Организация:
Horizons Bulgaria
Агенция за подбор на персонал
Детайли за организацията:
Повече информация за Horizons Bulgaria може да получите ТУК