Назад

Старши Одитор

Детайли

Описание

За наш клиент, лидер в областта на международните одиторски и консултантски услуги, търсим Старши Одитор.

„Високите работни места се достигат от хора, които докажат своята способност да израснат над другите.” – Ралф Уолдо Емерсън

Ако Вие смятате, че вече сте достигнали нивото на знания в сферата на одита, което би Ви позволило да станете ментор на тези, които тепърва навлизат, моля прочетете нашето предложение.

Ето и част от Вашите задължения:

- Да провеждате одитите на клиентите на фирмата;
- Да адаптирате одит подхода към променящата се клиентска среда;
- Да провеждате интерактивни интервюта, за да добиете и разясните схващанията, дефинирате казусите, прецените опциите и да осигурите съгласие;
- Да си сътрудничите с други членове на екипа по ангажимента за планиране и разработване на програма за работни срокове, оценки на риска, както и други документи по планиране;
- Да направлявате оперативната работа ежедневно, както и работата на одит сътрудниците/стажантите.

Ако всичко до тук Ви се е сторило интересно, можете да се запознаете сега и с изискванията за позицията, опеделени от нашия клиент:

- Да имате опит по специалността минимум 3 години;
- Да сте отлично запознат с МСФО и МОС (Познания по Търговско Право и други приложими закони ще се счита за предимство);
- Да имате познания / опит с различните счетоводни софтуерни продукти и приложения, използвани от различни сектори на индустрията;
- Да владеете свободно английски език (владеене на друг език ще се счита за предимство)
- Да работите в публична практика към момента или да притежавате скорошен опит в публична практика.

Какво ще получите в замяна на Вашите компетенции?

- Работа на стандартно работно време (от 9 - 18 часа);
- Добро стартово възнаграждение и заплащане в зависимост от постигнатите резултати;
- Възможност за обучение и развитие;
- Работа по международни ангажименти и консултантски проекти за местни и чуждестранни компании.

Ако прочетеното по-горе е привлякло интереса Ви, не се колебайте да изпратите Вашето актуално СВ и оставете на нас да се свържем с Вас, за да уточним всички подробности, които Ви интересуват.

Всички кандидатури ще бъдат разгледани при пълна конфиденциалност, съгласно ЗЗЛД. Ще се свържем само с одобрените по документи кандидати. Работата на Jobs Partner по подбор на персонал се основава на удостоверение № 2250/ 06.04.2017 за извършване на посредническа дейност по информиране и наемане на работа.

Изисквания към кандидата

Езикови познания:
Английски език

Трудов опит:
С професионален опит над 3 г.

Образование:
Бакалавър

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:
Трудов безсрочен

Ниво в йерархията:
Експертен персонал без ръководни функции

Трудово възнаграждение:

От 1500 до 2500 лева на месец

Категория:

Счетоводство и Одит

Държава:

България

Населено място:

Гр. София

Адрес:

Овча купел, ул. Жимбилица 1

Дата:

25.10.2017

Организация:

Jobs Partner
Агенция за подбор на персонал

Детайли за организацията:

Повече информация за Jobs Partner може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ