Старши Одитор
Детайли
Описание
За наш клиент, лидер в областта на международните одиторски и консултантски услуги, търсим Старши Одитор.„Високите работни места се достигат от хора, които докажат своята способност да израснат над другите.” – Ралф Уолдо Емерсън
Ако Вие смятате, че вече сте достигнали нивото на знания в сферата на одита, което би Ви позволило да станете ментор на тези, които тепърва навлизат, моля прочетете нашето предложение.
Ето и част от Вашите задължения:
- Да провеждате одитите на клиентите на фирмата;
- Да адаптирате одит подхода към променящата се клиентска среда;
- Да провеждате интерактивни интервюта, за да добиете и разясните схващанията, дефинирате казусите, прецените опциите и да осигурите съгласие;
- Да си сътрудничите с други членове на екипа по ангажимента за планиране и разработване на програма за работни срокове, оценки на риска, както и други документи по планиране;
- Да направлявате оперативната работа ежедневно, както и работата на одит сътрудниците/стажантите.
Ако всичко до тук Ви се е сторило интересно, можете да се запознаете сега и с изискванията за позицията, опеделени от нашия клиент:
- Да имате опит по специалността минимум 3 години;
- Да сте отлично запознат с МСФО и МОС (Познания по Търговско Право и други приложими закони ще се счита за предимство);
- Да имате познания / опит с различните счетоводни софтуерни продукти и приложения, използвани от различни сектори на индустрията;
- Да владеете свободно английски език (владеене на друг език ще се счита за предимство)
- Да работите в публична практика към момента или да притежавате скорошен опит в публична практика.
Какво ще получите в замяна на Вашите компетенции?
- Работа на стандартно работно време (от 9 - 18 часа);
- Добро стартово възнаграждение и заплащане в зависимост от постигнатите резултати;
- Възможност за обучение и развитие;
- Работа по международни ангажименти и консултантски проекти за местни и чуждестранни компании.
Ако прочетеното по-горе е привлякло интереса Ви, не се колебайте да изпратите Вашето актуално СВ и оставете на нас да се свържем с Вас, за да уточним всички подробности, които Ви интересуват.
Всички кандидатури ще бъдат разгледани при пълна конфиденциалност, съгласно ЗЗЛД. Ще се свържем само с одобрените по документи кандидати. Работата на Jobs Partner по подбор на персонал се основава на удостоверение № 2250/ 06.04.2017 за извършване на посредническа дейност по информиране и наемане на работа.
Изисквания към кандидата
Езикови познания:
Английски език
Трудов опит:
С професионален опит над 3 г.
Образование:
Бакалавър
Ние предлагаме
Вид заетост:
Пълен работен ден
Срок на заетост:
Постоянна
Договор:
Трудов безсрочен
Ниво в йерархията:
Експертен персонал без ръководни функции
Трудово възнаграждение:
От 1500 до 2500 лева на месец
Категория:
Счетоводство и Одит
Държава:
България
Населено място:
Гр. София
Адрес:
Овча купел, ул. Жимбилица 1
Дата:
25.10.2017
Организация:
Jobs Partner
Агенция за подбор на персонал
Детайли за организацията:
Повече информация за Jobs Partner може да получите ТУК