Buchhalter/Счетоводител
Описание
Изисквания:Висше образование- Финанси, Счетоводство и контрол, или друга икономическа специалност;
Доказан опит на подобна позиция- минимум 3г.;
Познаване на нормативното законодателство и националните и международни счетоводни стандарти;
Много добри компютърни умения за работа в MS Office ;
Познаване на ERP системата за управление на счетоводните и финансови процеси - SAP;
Опит в изготвяне на финансови справки, анализи и управленско счетоводство за клиенти на компанията;
Владеене на немски и/или английски език е предимство;
Отговорност , аналитичност, прецизност, високо ниво на организация, умения за работа в екип;
Отговорности:
Организира и контролира счетоводната дейност, съгласно изискванията на законодателството и вътрешните правила на компанията;
Изготвя и контролира годишния бюджет на компанията;
Изготвя месечни и годишни отчети с необходимите приложения;
Следи плащанията и финансовите процеси, оптимизира разходите;
Подписва баланса и счетоводните отчети, както и всички отчети и сведения, които произтичат от счетоводните записвания;
Своевременно осигурява финансово-счетоводна информация на съответните равнища на управление;
Осъвременява, контролира и изпълнява счетоводните практики в съответствие с промените в действащото законодателство;
Ръководи и контролира дейността по своевременното изготвяне на месечните възнаграждения на персонала, плащане на вноските към бюджета, съгласно действащото законодателство;
Активно участва в преминаването на по-висока версия на ERP системата за управление на счетоводните и финансови процеси - SAP;
Условия:
Възможност за професионална реализация в стабилна компания с утвърдени правила и стандарти на работа;
Отлична работна атмосфера и условия на труд;
Трудов договор и реални осигуровки;
Стартово възнаграждение-2000лв.(нето)
Ако отговаряте на посечените изисквания и проявявате интерес към нашето предложение, изпратете Ваша актуална автобиография.
Кандидатите, одобрени по документи ще бъдат поканени на интервю.
Изисквания към кандидата
Езикови познания:
Английски език, Немски език
Трудов опит:
С професионален опит над 3 г.
Образование:
Магистър
Ние предлагаме
Вид заетост:
Пълен работен ден
Срок на заетост:
Постоянна
Договор:
Трудов безсрочен
Ниво в йерархията:
Експертен персонал без ръководни функции
Трудово възнаграждение:
От 2000 до 2200 лева на месец
Категория:
Счетоводство и Одит
Държава:
България
Населено място:
Гр. Елин Пелин
Адрес:
Дата:
07.11.2017
Организация:
Хени България ЕООД
Фирма/Организация - Директно търсеща служители
Детайли за организацията:
Повече информация за Хени България ЕООД може да получите ТУК