Назад

Buchhalter/Счетоводител

Детайли

Описание

Изисквания:

Висше образование- Финанси, Счетоводство и контрол, или друга икономическа специалност;
Доказан опит на подобна позиция- минимум 3г.;
Познаване на нормативното законодателство и националните и международни счетоводни стандарти;
Много добри компютърни умения за работа в MS Office ;
Познаване на ERP системата за управление на счетоводните и финансови процеси - SAP;
Опит в изготвяне на финансови справки, анализи и управленско счетоводство за клиенти на компанията;
Владеене на немски и/или английски език е предимство;
Отговорност , аналитичност, прецизност, високо ниво на организация, умения за работа в екип;

Отговорности:

Организира и контролира счетоводната дейност, съгласно изискванията на законодателството и вътрешните правила на компанията;
Изготвя и контролира годишния бюджет на компанията;
Изготвя месечни и годишни отчети с необходимите приложения;
Следи плащанията и финансовите процеси, оптимизира разходите;
Подписва баланса и счетоводните отчети, както и всички отчети и сведения, които произтичат от счетоводните записвания;
Своевременно осигурява финансово-счетоводна информация на съответните равнища на управление;
Осъвременява, контролира и изпълнява счетоводните практики в съответствие с промените в действащото законодателство;
Ръководи и контролира дейността по своевременното изготвяне на месечните възнаграждения на персонала, плащане на вноските към бюджета, съгласно действащото законодателство;
Активно участва в преминаването на по-висока версия на ERP системата за управление на счетоводните и финансови процеси - SAP;

Условия:

Възможност за професионална реализация в стабилна компания с утвърдени правила и стандарти на работа;
Отлична работна атмосфера и условия на труд;
Трудов договор и реални осигуровки;
Стартово възнаграждение-2000лв.(нето)


Ако отговаряте на посечените изисквания и проявявате интерес към нашето предложение, изпратете Ваша актуална автобиография.
Кандидатите, одобрени по документи ще бъдат поканени на интервю.

Изисквания към кандидата

Езикови познания:
Английски език, Немски език

Трудов опит:
С професионален опит над 3 г.

Образование:
Магистър

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:
Трудов безсрочен

Ниво в йерархията:
Експертен персонал без ръководни функции

Трудово възнаграждение:

От 2000 до 2200 лева на месец

Категория:

Счетоводство и Одит

Държава:

България

Населено място:

Гр. Елин Пелин

Адрес:

Дата:

07.11.2017

Организация:

Хени България ЕООД
Фирма/Организация - Директно търсеща служители

Детайли за организацията:

Повече информация за Хени България ЕООД може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ