Специалист ТРЗ
Детайли
Описание
От 2004 година насам Изи Консулт се ползва с доверие като партньор на фирми и кандидати в различни сфери по отношение на решения в областта на подбор на персонал и временна заетост. Индивидуалният подход към нуждите на всеки наш клиент значително увеличава експертизата и портфолиото на Изи Консулт през годините. През последните години нашият екип се разрастна в цяла България с офисите ни в София, Пловдив, Варна и Бургас.За наш клиент - международна производствена компания, търсим да назначим мотивиран специалист на позицията:
Специалист ТРЗ
На тази роля вие ще:
- Обработвате и изчислявате работни заплати, съставяте платежни ведомости;
- Изготвяте уведомления и декларации към НАП и НОИ;
- Отговаряте за изготвянето на трудови договори, допълнителни споразумения, длъжностни характеристики и заповеди за прекратяване на трудово правоотношение със служителите;
- Приемате и оформяте документи и трудови досиета на служители;
- Следите за спазване на сроковете към държавните инстанции;
- Актуализирате регулярно всички новости и промени, свързани с трудовото законодателство.
От вас очакваме:
- Висше образование в сферата на счетоводството, финанси или икономика;
- Минимум 3 години опит на подобна позиция - за предпочитане в производствена компания;
- Отлично познаване и боравене с действащото трудово и осигурително законодателство;
- Много добра компютърна грамотност - Word, Excel, счетоводен софтуер;
- Аналитично мислене и ориентация към детайла.
Компанията предлага:
-Много добро възнаграждение;
-Допълнителен социален пакет;
-Работа в международна и бързоразвиваща се компания;
-Фирмени обучения, включващи езикови курсове;
-Среда, която дава възможност да покажеш най-доброто от себе си.
В случай че отговаряте на изискванията и смятате, че позицията кореспондира с Вашите професионални стремежи, моля, изпратете актуална автобиография.
Всички кандидатури ще бъдат разгледани конфиденциално. Ще се свържем само с одобрените по документи кандидати.
Работата на Easy Consult по подбор на персонал се основава на удостоверение № 2339/ 30.08.2017 за извършване на посредническа дейност по информиране и наемане на работа.
Изисквания към кандидата
Езикови познания:
Английски език
Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.
Образование:
Ние предлагаме
Вид заетост:
Пълен работен ден
Срок на заетост:
Постоянна
Договор:
Ниво в йерархията:
Категория:
Счетоводство и Одит
Финанси
Държава:
България
Населено място:
Гр. Пловдив
Адрес:
Sofiya; Mladost 4; Business Park, building 15
Дата:
15.01.2018
Организация:
Easy Consult
Агенция за подбор на персонал
Детайли за организацията:
Повече информация за Easy Consult може да получите ТУК