Назад

Специалист ТРЗ

Детайли

Описание

От 2004 година насам Изи Консулт се ползва с доверие като партньор на фирми и кандидати в различни сфери по отношение на решения в областта на подбор на персонал и временна заетост. Индивидуалният подход към нуждите на всеки наш клиент значително увеличава експертизата и портфолиото на Изи Консулт през годините. През последните години нашият екип се разрастна в цяла България с офисите ни в София, Пловдив, Варна и Бургас.

За наш клиент - международна производствена компания, търсим да назначим мотивиран специалист на позицията:

Специалист ТРЗ

На тази роля вие ще:

- Обработвате и изчислявате работни заплати, съставяте платежни ведомости;
- Изготвяте уведомления и декларации към НАП и НОИ;
- Отговаряте за изготвянето на трудови договори, допълнителни споразумения, длъжностни характеристики и заповеди за прекратяване на трудово правоотношение със служителите;
- Приемате и оформяте документи и трудови досиета на служители;
- Следите за спазване на сроковете към държавните инстанции;
- Актуализирате регулярно всички новости и промени, свързани с трудовото законодателство.

От вас очакваме:

- Висше образование в сферата на счетоводството, финанси или икономика;
- Минимум 3 години опит на подобна позиция - за предпочитане в производствена компания;
- Отлично познаване и боравене с действащото трудово и осигурително законодателство;
- Много добра компютърна грамотност - Word, Excel, счетоводен софтуер;
- Аналитично мислене и ориентация към детайла.

Компанията предлага:

-Много добро възнаграждение;
-Допълнителен социален пакет;
-Работа в международна и бързоразвиваща се компания;
-Фирмени обучения, включващи езикови курсове;
-Среда, която дава възможност да покажеш най-доброто от себе си.

В случай че отговаряте на изискванията и смятате, че позицията кореспондира с Вашите професионални стремежи, моля, изпратете актуална автобиография.
Всички кандидатури ще бъдат разгледани конфиденциално. Ще се свържем само с одобрените по документи кандидати.

Работата на Easy Consult по подбор на персонал се основава на удостоверение № 2339/ 30.08.2017 за извършване на посредническа дейност по информиране и наемане на работа.

Изисквания към кандидата

Езикови познания:
Английски език

Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.

Образование:

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:

Ниво в йерархията:

Категория:

Счетоводство и Одит
Финанси

Държава:

България

Населено място:

Гр. Пловдив

Адрес:

Sofiya; Mladost 4; Business Park, building 15

Дата:

15.01.2018

Организация:

Easy Consult
Агенция за подбор на персонал

Детайли за организацията:

Повече информация за Easy Consult може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ