Назад

Административен и офис асистент на рецепция- София

Детайли

Описание

Повече от 15 години Изи Консулт e доверен партньор в предоствянето на персонализирани решения за подбор и управление на персонал. Стремежът ни да бъдем близо до всички участници в процесите и да отговорим на индивидуалните нужди на всеки клиент ни подтикна да изградим национално и международно присъствие с офиси в София, Пловдив, Варна, Бургас, Шумен и Франкфурт.

За нашия екип търсим мотивиран и организиран професионалист за ролята на Административен и офис асистент.

Целта на позицията е да осигури ефективното функциониране на офиса, да поддържа първокласно обслужване на гостите и кандидатите, както и да улесни административните и рекрутмънт процеси.

Отговорности:
Посрещане и насочване на гости и кандидати;
Отговаряне на телефонни обаждания и управление на входяща и изходяща кореспонденция;
Комуникация с доставчици на офис консумативи, както и фирми за почистване и поддръжка на офиса;
Активно подпомагане на специалистите по подбор на персонал чрез комуникация с кандидати и използване на онлайн платформи и социални мрежи.

Изисквания:
Английски език на ниво B2;
Опит с Microsoft Office;
Отлични комуникационни и организационни умения;
Способност за работа в екип и поддържане на поверителност;
Предишен опит в ролята на рецепционист / офис мениджър ще се счита за предимство.

Ние предлагаме:
Отлично възнаграждение;
Тийм билдинги и фирмени събития;
Multisport карта на преференциална цена;
Допълнително здравно осигуряване;
Удобна офис локация в Бизнес парк - София;
Интересна и предизвикателна роля в една от най-бързо развиващите се компании за подбор на персонал;
Възможност за развитие в компанията в сферата на подбора и администрацията.

Ще се свържем с одобрените по документи кандидати за организиране на допълнителни срещи.
Всички кандидатури ще бъдат разгледани при пълна конфиденциалност, съгласно ЗЗЛД.

Receptionist / Consultant / Administrative / Specialist / Office assistant / Office Manager

Работата на Easy Consult по подбор на персонал се основава на удостоверение № 2339/30.08.2017г.

Изисквания към кандидата

Езикови познания:
Английски език

Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.

Образование:

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:

Ниво в йерархията:

Категория:

Администрация

Държава:

България

Населено място:

Гр. София

Адрес:

Sofiya; Mladost 4; Business Park, building 15

Дата:

01.03.2024

Организация:

Easy Consult
Агенция за подбор на персонал

Детайли за организацията:

Повече информация за Easy Consult може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ