Специалист плащания с френски език
Описание
“Top Skills Recruitment” е българска агенция за подбор на персонал, създадена от професионалисти с дългогодишен опит в сферата на изнесените услуги. Нашата мисия е да открием най-доброто в нашите кандидати, за да получат те най-желаната от тях позиция и в същото време да предоставяме висококачествени услуги на нашите клиенти.Нашият клиент е водеща компания в предоставянето на финансови услуги и бизнес решения, партнираща си с множество фирми в различни сектори като банково дело, счетоводство, застраховане и много други.
Ако искате да станете част от един страхотен екип, да работите в международна среда и имате добро или много добро ниво на френски език, то това е подходящата възможност за вас.
Отговорности:
• Администриране и обработка на плащания, фактури, кредитни известия
• Въвеждане на платежни нареждания;
• Координиране изплащанията между отделите и проследяване сроковете за плащане на фактури;
• Подреждане и архивиране на счетоводни документи;
• Следене на процедурите, свързани с текущи задължения
• Регулярно предоставяне на информация, свързана с изпълнението на поставените задачи
Изисквания към кандидатите:
• Владеенe на френски език (B1 – B2) писмено и говоримо
• Работно ниво на английски език
• Финансов опит
• Добро владеене на MS Office (SAP ще бъде предимство)
• Отлични комуникационни, организационни и аналитични умения
Компанията предлага:
• Отлично възнаграждение и социални придобивки
• Обучение и възможности за придобиване на сертификати
• Страхотна работна атмосфера
• Допълнително здравно осигуряване
• Спортни карти
• Ваучери за храна и транспорт
• Възможност за кариерно развитие в международна среда
Ако тази позиция представлява интерес за Вас, не се колебайте да кандидатствате, като изпратите своя актуална автобиография на английски език.
Нашите специалисти ще се свържат само с одобрените по документи кандидати.
Всички кандидатури ще бъдат третирани с необходимата конфиденциалност.
Ключови думи: French/ Френски/ Payments/ Finance/ Insurance/ Accounting/ Administration/ Плащания/ Финанси/ Застраховане/ Счетоводство/ Плащания
Лиценз за подбор на персонал за България, издаден от Министерството на труда: № 2399 / 15.11.2017.
Лиценз за администриране и защита на личните данни, издаден от Комисията за защита на личните данни: № 432025 / 23.10.2017.
Изисквания към кандидата
Езикови познания:
Английски език, Френски език
Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.
Образование:
Ние предлагаме
Вид заетост:
Пълен работен ден
Срок на заетост:
Постоянна
Договор:
Трудов безсрочен
Ниво в йерархията:
Експертен персонал без ръководни функции
Категория:
Застрахователна дейност
Счетоводство и Одит
Финанси
Държава:
България
Населено място:
Гр. София
Адрес:
гр. Благоевград 2700 Крушево No 5, ет. 6, ап. 18
Дата:
17.01.2018
Организация:
Top Skills Recruitment Ltd.
Агенция за подбор на персонал
Детайли за организацията:
Повече информация за Top Skills Recruitment Ltd. може да получите ТУК