Назад

Специалист плащания с френски език

Детайли

Описание

“Top Skills Recruitment” е българска агенция за подбор на персонал, създадена от професионалисти с дългогодишен опит в сферата на изнесените услуги. Нашата мисия е да открием най-доброто в нашите кандидати, за да получат те най-желаната от тях позиция и в същото време да предоставяме висококачествени услуги на нашите клиенти.

Нашият клиент е водеща компания в предоставянето на финансови услуги и бизнес решения, партнираща си с множество фирми в различни сектори като банково дело, счетоводство, застраховане и много други.

Ако искате да станете част от един страхотен екип, да работите в международна среда и имате добро или много добро ниво на френски език, то това е подходящата възможност за вас.

Отговорности:
• Администриране и обработка на плащания, фактури, кредитни известия
• Въвеждане на платежни нареждания;
• Координиране изплащанията между отделите и проследяване сроковете за плащане на фактури;
• Подреждане и архивиране на счетоводни документи;
• Следене на процедурите, свързани с текущи задължения
• Регулярно предоставяне на информация, свързана с изпълнението на поставените задачи

Изисквания към кандидатите:
• Владеенe на френски език (B1 – B2) писмено и говоримо
• Работно ниво на английски език
• Финансов опит
• Добро владеене на MS Office (SAP ще бъде предимство)
• Отлични комуникационни, организационни и аналитични умения

Компанията предлага:
• Отлично възнаграждение и социални придобивки
• Обучение и възможности за придобиване на сертификати
• Страхотна работна атмосфера
• Допълнително здравно осигуряване
• Спортни карти
• Ваучери за храна и транспорт
• Възможност за кариерно развитие в международна среда

Ако тази позиция представлява интерес за Вас, не се колебайте да кандидатствате, като изпратите своя актуална автобиография на английски език.

Нашите специалисти ще се свържат само с одобрените по документи кандидати.
Всички кандидатури ще бъдат третирани с необходимата конфиденциалност.

Ключови думи: French/ Френски/ Payments/ Finance/ Insurance/ Accounting/ Administration/ Плащания/ Финанси/ Застраховане/ Счетоводство/ Плащания

Лиценз за подбор на персонал за България, издаден от Министерството на труда: № 2399 / 15.11.2017.
Лиценз за администриране и защита на личните данни, издаден от Комисията за защита на личните данни: № 432025 / 23.10.2017.

Изисквания към кандидата

Езикови познания:
Английски език, Френски език

Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.

Образование:

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:
Трудов безсрочен

Ниво в йерархията:
Експертен персонал без ръководни функции

Категория:

Застрахователна дейност
Счетоводство и Одит
Финанси

Държава:

България

Населено място:

Гр. София

Адрес:

гр. Благоевград 2700 Крушево No 5, ет. 6, ап. 18

Дата:

17.01.2018

Организация:

Top Skills Recruitment Ltd.
Агенция за подбор на персонал

Детайли за организацията:

Повече информация за Top Skills Recruitment Ltd. може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ