Назад

Административен специалист с ИСПАНСКИ

Детайли

Описание

“Top Skills Recruitment” е българска агенция за подбор на персонал, създадена от професионалисти с дългогодишен опит в аутсорсинга и IT сектора. Нашата мисия е да открием най-доброто в нашите кандидати, за да получат най-желаната от тях работа и в същото време да предоставяме висококачествени услуги на нашите клиенти.


Нашият клиент:
Търси мотивирани специалисти за административно-финансова позиция със следния профил:
- образование и/или опит в областта на финанси, счетоводство, икономика или застраховане;
- средно ниво на владеене на ФРЕНСКИ или ИСПАНСКИ (минимум B1)
- много добри умения за работа с MS Excel.

Ако желаете да станете част от един страхотен екип, да работите в международна среда в рамките на голяма американска компания в областта на финансовите услуги и имате средно ниво, писмено и говоримо, на посочените езици, то тогава това може да бъде идеалната възможност за вас.


Отговорности:
• Администриране и обработка на плащания, фактури, кредитни известия
• Преглед и одобрение на финансова / счетоводна документация
• Обработване на първични и вторични счетоводни документи
• Изготвяне на счетоводни справки и отчети


Изисквания към кандидатите:
• Средно ниво на ФРЕНСКИ или ИСПАНСКИ език (B1 – C1)
• Средно ниво на английски (мин. B1)
• Много добри умения на MS Excel; опитът със SAP е предимство
• Университет – Финанси, икономика, застраховане или счетоводство
• Способности за взаимодействие с колеги и клиенти по професионален начин
• Следвате на стандартите и процедурите установени от компанията и клиентите


Компанията предлага:
• Отлично възнаграждение и социални придобивки;
• Обучение и възможности за придобиване на сертификати;
• Страхотна работна атмосфера;
• Допълнително здравно осигуряване;
• Спортни карти;
• Ваучери за храна и транспорт;
• Възможност за кариерно развитие в международна среда;
• Уютен офис с пространство за почивка, забавление и хранене;


Ключови думи: Испански/ Spanish/ Español / Payments/ Finance/ Insurance/ Accounting/ Плащания/ Финанси/ Застраховане/ Счетоводство

Ако тази професионална възможност представлява интерес за вас, не се колебайте да кандидатствате, като изпратите своя актуална автобиография на английски език.

Ще се свържем само с одобрените по документи кандидати.
Всички кандидатури ще бъдат третирани конфиденциално.

Лиценз за подбор на персонал за България, издаден от Министерството на труда: № 2399 / 15.11.2017.
Лиценз за администриране и защита на личните данни, издаден от Комисията за защита на личните данни: № 432025 / 23.10.2017.

Изисквания към кандидата

Езикови познания:
Английски език, Испански език

Трудов опит:

Образование:

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:
Трудов безсрочен

Ниво в йерархията:
Административен персонал

Категория:

Счетоводство и Одит
Финанси

Държава:

България

Населено място:

Гр. София

Адрес:

гр. Благоевград 2700 Крушево No 5, ет. 6, ап. 18

Дата:

02.03.2018

Организация:

Top Skills Recruitment Ltd.
Агенция за подбор на персонал

Детайли за организацията:

Повече информация за Top Skills Recruitment Ltd. може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ