Назад

Оперативен Счетоводител

Детайли

Описание

Служителят е отговорен за ежедневната обработка на информация във финансово-счетоводната система, съставяне и/или проверка на документи свързани с трудови правоотношения и възнаграждения. Служителят, подпомаган от отговорния счетоводител, участва в изготвяне на междинни и годишни отчети.
II. Задължения и отговорности.
- Систематизирано класифициране на оперативна счетоводна документация;
- Организира и участва в осъществяването на правилното оформяне на първичните и официални счетоводни документи;
- Ежедневно осчетоводяване на документи и други транзакции;
- Подготовка на документи към НАП и НОИ във връзка с трудови правоотношения, подготовка на необходимите трудови документи, включително за регистрация на трудови договори, изготвяне на ведомост за работни заплати, подаване на данни за осигурените лица и др.;
- Работа с електронен подпис;
- Следене за коректността на текущата информация по всички разчетни сметки – контрагенти, персонал, подотчетни лица и др.;
- Съставяне на платежни документи за банкови разплащания;
- Изготвяне на месечни справки-декларации по ЗДДС;
- Следене за коректността на текущата информация, която ще бъде подавана към отговорния счетоводител;
- Изготвяне на месечни, тримесечни отчети и годишното финансово приключване;
- Други задачи, които му бъдат възложени.

III.Фирмата предлага:
- Възможности за професионално израстване и реализация в областта на счетоводството;
- Работа в млад екип от квалифицирани специалисти;
- Работа при високи професионални стандарти.

IV.Изисквания към кандидата:
- Задължително минимум 2 години опит като счетоводител, при водене на цялостно счетоводство на предприятие;
- Задължително отлично владеене на английски език;
- Висше икономическо образование, специалност “ Счетоводство и контрол”, „Счетоводство” или „Финансов контрол”;
- Добро познаване на счетоводните стандарти, данъчното и трудовото законодателство,
- работа с продуктите Ажур L5 и Microinvest Pro;
- Компютърна грамотност – MS Word, MS Excel, Outlook Express, Internet;
- Кандидатът следва да е лоялен, отговорен, добре организиран, способен да приоритизира поставените задачи и с добри комуникативни умения.

V. Условия на работа:
- Пълен работен ден.
- Трудов договор с шест месечен изпитателен срок.

Всички кандидатури ще бъдат разгледани при строга конфиденциалност. Селектираните кандидати ще бъдат поканени на интервю.

Изисквания към кандидата

Езикови познания:
Английски език

Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.

Образование:
Бакалавър

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:

Ниво в йерархията:

Категория:

Счетоводство и Одит

Държава:

България

Населено място:

Гр. София

Адрес:

Дата:

07.03.2018

Организация:

Експерт М България ЕООД
Фирма/Организация - Директно търсеща служители

Детайли за организацията:

Повече информация за Експерт М България ЕООД може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ