Назад

Оператор, финансов кол център

Детайли

Описание

Ние сме българска консултантска компания, специализирана в управлението и развитието на човешки ресурси.
Във връзка с разрастване на дейността на наш клиент, част от международна финансова компания, търсим динамични, мотивирани и усмихнати кандидати за позицията:

Оператор за финансов кол център

Твоята работа ще включва:
• Прилага стратегии и методи за събиране на просрочени вземания;
• Отговаряне на клиентски обаждания и имейли;
• Въвеждане на данни за клиентите в специализиран софтуер;

От теб очакваме само:
• Завършено средно образование;
• Отлични комуникативни умения;
• Добра компютърна грамотност – опит с MS Office;
• Познания по чужд език ще се считат предимство.

В резултат ще получиш:
• Твърдо възнаграждение и бонусна система;
• Ваучери за храна и допълнително здравно осигуряване;
• Работно време на смени - от понеделник до петък;
• Въвеждащо обучение, последващи професионални обучения;
• Приятна работна атмосфера екип от млади и динамични хора;
• Възможност за развитие.

Ако смятате, че отговаряте на изискванията на нашия клиент, можете да кандидатствате като изпратите актуална автобиография чрез бутона "Кандидатстване".

Всички кандидатури ще бъдат разгледани при пълна конфиденциалност, съгласно ЗЗЛД. Ще се свържем само с одобрените по документи кандидати.

Работата на Easy Consult по подбор на персонал се основава на удостоверение № 190/ 02.03.2017 за извършване на дейност като предприятие, което осигурява временна работа, валидно до 02.03.2022 г

Изисквания към кандидата

Езикови познания:

Трудов опит:

Образование:

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:

Ниво в йерархията:

Категория:

Финанси

Държава:

България

Населено място:

Гр. София

Адрес:

Sofiya; Mladost 4; Business Park, building 15

Дата:

29.03.2018

Организация:

Easy Consult
Агенция за подбор на персонал

Детайли за организацията:

Повече информация за Easy Consult може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ