Назад

Специалист плащания с френски

Детайли

Описание

“Top Skills Recruitment” е агенция за подбор на персонал, създадена от професионалисти с дългогодишен опит в сферата на изнесените услуги. Нашият екип се състои от млади и комуникативни хора с различни езици. Мисията ни е да помагаме на нашите кандидати със съвети за професионалното им бъдеще и да се движим с тях по пътя към най-добрата кариерна възможност.

Наш клиент е една от водещите компании в предоставянето на бизнес услуги на водещи мултинационални компании в множество индустрии, като финансови услуги, счетоводство, банкиране, застраховане, транспорт и др.

Ако желаете да станете част от един страхотен екип, да работите в международна среда в рамките на една международна компания в областта на финансовите услуги, тогава това може да е идеалната възможност за вас.

Отговорности:
• Администриране и обработка на плащания, фактури, кредитни известия и др. вид документация;
• Администриране на счетоводна и застрахователна документация;
• Следене на процедурите, свързани с текущи задължения;
• Кореспонденция с клиента, доставчици и др. партньори (предимно писмена);
• Регулярно предоставяне на информация, свързана с изпълнението на поставените задачи;
• Изпълнение на задачите и попълване на доклади и анализи в договорените срокове.

Изисквания:
• Владеенe на френски език (мин. B1 – B2), писмено и говоримо;
• Работно ниво на английски език
• Добро владеене на Microsoft Office и по специално MS Excel;
• Отлични организационни, аналитични и комуникационни умения;
• Университет – Финанси, икономика, застраховане или счетоводство - ще се счита за предимство;
• Опит на административна/ финансова/ счетоводна или застрахователна позиция ще се счита за предимство.

Компанията предлага:
• Отлично възнаграждение и социални придобивки;
• Възможности за кариера в международна компания;
• Отлични възможности за професионално развитие под формата на много обучения и вътрешнофирмени конкурси, които дават възможност за избор на по-висока позиция и достъп до глобалната система с обучения на компанията;
• Възможност за придобиване на сертификати и квалификации;
• Страхотна работна среда с международна атмосфера;
• Допълнително здравно осигуряване - пакет лукс;
• Спортни карти и Ваучери за храна и транспорт;
• Уютна работна среда и масажи всяка седмица;

Очакваме вашата автобиография на английски език!

Ще се свържем само с одобрените по документи кандидати.
Всички кандидатури ще бъдат третирани с необходимата конфиденциалност.

Ключови думи: German/ Deutsch/ Немски/ Payments/ Finance/ Insurance/ Accounting/ Administration/ Плащания/ Финанси/ Застраховане/ Счетоводство/ Плащания

Лиценз за подбор на персонал за България, издаден от Министерството на труда: № 2399 / 15.11.2017.
Лиценз за администриране и защита на личните данни, издаден от Комисията за защита на личните данни: № 432025 / 23.10.2017.

Изисквания към кандидата

Езикови познания:
Английски език, Френски език

Трудов опит:

Образование:

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:
Трудов безсрочен

Ниво в йерархията:
Експертен персонал без ръководни функции

Категория:

Счетоводство и Одит
Финанси

Държава:

България

Населено място:

Гр. София

Адрес:

гр. Благоевград 2700 Крушево No 5, ет. 6, ап. 18

Дата:

04.04.2018

Организация:

Top Skills Recruitment Ltd.
Агенция за подбор на персонал

Детайли за организацията:

Повече информация за Top Skills Recruitment Ltd. може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ