Назад

Експерт технологично поддържане с френски език

Детайли

Описание

UpSkill превръща традиционните HR услуги във вълнуващи, ангажиращи и ефективни човешки отношения! Нашият екип от експерти е компетентен и опитен в предоставянето на широк спектър от услуги за откриване на таланти. Ние сме специализирани в IT, ITO, BPO, SSC подбора и HR консултации. Изграждаме силни връзки и улесняваме ефективни отношения между кандидатите за работа и работодателите.

Подкрепяме както големи международни, така и местни компании за разрастване на бизнеса им, като им предоставяме най-талантливите кандидати, които да им помогнат да успеят!

Като агенция за подбор на персонал, ние ще ви предоставим множество кариерни възможности и информация за всяка една от тях. Ще отговорим предварително на всички ваши въпроси, ще ви подготвим за интервютата и ще ви съдействаме през целия процес на подбор.

Настоящият ни клиент е водеща глобална BPO компания, която бързо разширява дейността си в София. От тяхно име търсим експерт технологично поддържане с френски език, който да се присъедини към екип от специалисти по поддръжка.

Във връзка с чл. 38, ал. 1, от Закона за хора с увреждания, работното мястото е свободно за назначаване на хора, за които органите на медицинската експертиза са установили степен на трайно намалена работоспособност/вид и степен на увреждане 50 и над 50% (ТЕЛК).

Ако проявявате интерес към тази вълнуваща възможност, това може да е шансът, който сте чакали!


Основни отговорности:

• Комуникира по телефон, e-mail и чат със съществуващи потребители, с цел диагностициране и разрешаване на техническите въпроси (проблеми) с продуктите, които те са закупили;
• Трансферира по-сложните запитвания към второ ниво;
• Демонстрира силна ориентираност към клиента и отговаря за удовлетвореността на клиентите;
• Отчита най-честите въпроси на Ръководителите информационно обслужване (Ръководителите екипи); Специалистите качество; Експертите обучение и квалификация, както и Мениджъра обслужване на клиенти;
• Достига целите за продуктивност и качество, заложени от Ръководителите информационно обслужване (Ръководителите екипи), по отношение на служителя и на другите членове на екипа.


Изисквания:

• Отлично владеене на френски език;
• Много добро владеене на английски език;
• Отлично познаване на всички приложения в MS Office (Word, Excel, Power Point, Access, Outlook);
• Задълбочено познаване на инструментите и приложенията, използвани в контактните центрове;
• Способност и интерес да следите последните новости и добрите практики в областта на контактните центрове и инициативите за развитие;
• Приятно, търпеливо и приятелско отношение;
• Отлични умения за разрешаване на проблеми;
• Отлични комуникативни умения.


Компанията предлага:

• Възможност за кариерно развитие в глобална компания;
• Отлично заплащане;
• Допълнително здравно осигуряване;
• Карта за спорт;
• Чудесна локация;
• Тиймбилдинг дейности.


Ако разпознавате себе си в описанието по-горе, моля, изпратете ни автобиография с актуална снимка и вече ще бъдете стъпка по-близо до възможността за професионален подем!
Ще се свържем само с одобрените по документи кандидати!
Лиценз No.2826. Всички кандидатури ще бъдат разгледани при пълна конфиденциалност, съгласно ЗЗЛД.

Изисквания към кандидата

Езикови познания:
Английски език

Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.

Образование:

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:

Ниво в йерархията:
Експертен персонал без ръководни функции

Категория:

Счетоводство и Одит

Държава:

България

Населено място:

Гр. София

Адрес:

София, жк. Дружба 2

Дата:

24.03.2021

Организация:

UpSkill Ltd.
Агенция за подбор на персонал

Детайли за организацията:

Повече информация за UpSkill Ltd. може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ