Назад

Специалист плащания с немски език (административна позиция)

Детайли

Описание

Сътрудничим си с една от водещите компании предоставящи финансови услуги на международни клиенти в областта на застраховането, счетоводството, банковото дело и бизнес процесите.

Търсим Специалист плащания с немски език, който да се включи в административния отдел на нов за компанията клиент, където ще имате възможността да се развивате в нов екип.

Функции:
Обработка и администриране на плащания, фактури, кредитни известия и друг вид документация
Администриране на счетоводна и застрахователна документация
Изпълнение на задачите и попълване на доклади и анализи в договорените срокове.

Умения:
Немски език (мин. B1 – B2), писмено и говоримо
Работно ниво на английски език (мин. B1)
Добро владеене на Microsoft Office и по-специално MS Excel
Отлични организационни, аналитични и комуникационни умения
Финанси, икономика, застраховане или счетоводство – образование/ опит ще се считат за предимство
Умения за работа в екип.

Предложение:
Отлично възнаграждение и социални придобивки;
Възможности за кариера в международна среда;
Стандартно работно време от понеделник до петък: 09:00 - 18:00;
Отлични възможности за професионално развитие под формата на много обучения и вътрешнофирмени конкурси, които дават възможност за избор на по-висока позиция и достъп до глобалната система с обучения на компанията;
Възможност за придобиване на сертификати и квалификации;
Страхотна работна среда с международна атмосфера;
Допълнително здравно осигуряване - пакет лукс;
Спортни карти и Ваучери за храна и транспорт;
Уютна работна среда и масажи всяка седмица;
Намаления към търговски обекти;
Тийм билдинги и събития.

Очакваме вашата автобиография на английски език!

Ще се свържем само с одобрените по документи кандидати.
Всички кандидатури ще бъдат третирани с необходимата конфиденциалност.

Ключови думи: German/ Deutsch/ Немски/ Payments/ Finance/ Insurance/ Accounting/ Administration/ Плащания/ Финанси/ Застраховане/ Счетоводство/

Лиценз за подбор на персонал за България, издаден от Министерството на труда и социалната политика: № 2399 / 15.11.2017.
Лиценз за администриране и защита на личните данни, издаден от Комисията за защита на личните данни: № 432025 / 23.10.2017.

Изисквания към кандидата

Езикови познания:
Английски език, Немски език

Трудов опит:

Образование:

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:
Трудов безсрочен

Ниво в йерархията:

Категория:

Счетоводство и Одит
Финанси

Държава:

България

Населено място:

Гр. София

Адрес:

гр. Благоевград 2700 Крушево No 5, ет. 6, ап. 18

Дата:

10.05.2018

Организация:

Top Skills Recruitment Ltd.
Агенция за подбор на персонал

Детайли за организацията:

Повече информация за Top Skills Recruitment Ltd. може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ