Назад

Специалист автотранспорт (репортинг специалист)- София

Детайли

Описание

НАШИЯТ ЕКИП:
Ние сме семейство от 36 хиляди ангажирани служители. Всеки един от нас е тайната съставка на Coca-Cola HBC – един от най-големите бутилировачи на The Coca-Cola Company. Ежедневната ни мисия е да доставяме радост на над 715 милиона потребители, предлагайки избор от над 100 емблематични глобални и любими местни брандове във важните за тях моменти, 24 часа в денонощието, 7 дни в седмицата.

Ние сме силен и талантлив екип, който постига отлични резултати, като побеждава и се учи всеки ден в 29 страни, на 3 континента . Нашият успех идва от съвместната ни работа като един, за да постигнем позитивна промяна в местните общности, в които работим.
Уникалната ни структура в България предоставя много и разнообразни възможности за развитие в областта на Производството, Логистиката, Продажбите, Маркетинга, Финансите, Човешките ресурси, IT системи и решения, Връзки с обществеността, Център за споделени услуги в областта на Финанси и ЧР и много други, някои неочаквани, но винаги вълнуващи.
Ние вярваме, че хората ни са тайната съставка в рецептата на Coca-Cola HBC. Може би ти си част от нашата тайна рецепта?

КЛЮЧОВИ ОТГОВОРНОСТИ НА РОЛЯТА:
Подготвя различни видове репорти, KBIs и осигурява необходимата информация на време, на регулярна база;
Поддържа база данни за целия автопарк;
Анализира разходи и подготвя необходимите обяснения за тях;
Подготвя бюджетни файлове и прави прогноза за разходите;
Работи с GPS софтуер, поддържа базата данни в него и подготвя необходимите репорти;
Приема разходи в SAP;
Подпомага колегите с издаване на пълномощни за пътуване в чужбина;
Работи с всички необходими софтуерни системи;
Инициира проекти, свързани с подобряване на работата на позицията и отдела.

УСПЕШНИЯТ ПРОФИЛ:
Висше образование;
Добра компютърна грамотност – MS Office (Excel, Word);
Опит в анализ на голямо количество база данни;
Способност за работа с множество документация;
Счетоводни познания и работа със SAP ще се счита за предимство;
Добри организационни умения;
Отлични комуникативни умения и аналитични способности;
Добро владеене на английски език.
Професионален опит:
Една година опит на подобна позиция;
Опит за работа с база данни;
Опит в анализирането на разходи.

ПРИНАДЛЕЖНОСТ В КОКА-КОЛА ХЕЛЕНИК:
В Кока-Кола Хеленик искаме нашите хора да отразяват разнообразието на нашите клиенти и потребители. Ние се ангажираме да осигурим приобщаваща среда и равни възможности за всички. Нашите хора са нашата тайна съставка в 29 държави и на 3 различни континента и техните отличителни черти ни правят уникални. Присъединете се към нас и помогнете за създаването на култура, в която процъфтяват различни екипи и всеки e приобщен.

Изисквания към кандидата

Езикови познания:
Английски език

Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.

Образование:
Бакалавър

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:

Ниво в йерархията:
Експертен персонал без ръководни функции

Категория:

Администрация
Бизнес /консултантски услуги

Държава:

България

Населено място:

Гр. София

Адрес:

ул. "Рачо Петков Казанджията" 8

Дата:

08.06.2023

Организация:

Coca-Cola Business Services Organization
Фирма/Организация - Директно търсеща служители

Детайли за организацията:

Повече информация за Coca-Cola Business Services Organization може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ