Назад

Продуктов Мениджър – Строителни и Крепежни елементи- София

Детайли

Описание

Продуктов Мениджър – Строителни и Крепежни елементи
За един от нашите клиенти - световен лидер в производството и директната търговия с монтажна техника, скрепителни елементи, дюбели, химически технически продукти, мебелен обков и аксесоари, изолационни и уплътнителни материали, ръчни, електрически и пневматични инструменти и машини, лични предпазни средства за охрана на труда и др. търсим да назначим Продуктов Мениджър "Строителни и Крепежни елементи".

Основни задължения:
Създава и поддържа продуктовия асортимент на Компанията в подразделение „Строителни и крепежни изделия”;
Комуникира, преговаря, сключва и обслужва договори с национални и международни доставчици;
Следи състоянието и тенденциите за развитието на пазарите и актуалните пазарни и доставни цени на стоките;
Планира развитието на асортимента от продукти;
Изготвя анализи по акции, по продуктови продажби, АВС –анализ.
Извършва проучвания на пазара и следи за новости в продуктовия сегмент, за който отговаря;
Следи развитието на конкуренцията;
Следи за наличностите на артикулите, за които отговаря
Регулярно актуализира цените на продуктите;
Подпомага постигането на продажбените цели на Търговските представители чрез провеждане на вътрешнофирмени продуктови обучения и демонстрации, търговски презентации и продуктови демонстрации пред клиенти, както и професионално консултиране на клиенти;
Изготвя и анализира резултатите от проведени постоянни и с определена периодичност „акции” за всички клиенти от определени браншове;
Създава, обработва и съхранява цялата документация, придружаваща продуктите.

Изисквания:
Завършено висше техническо образование, за предпочитане инженерно;
Познания в областта на крепежните и строителни елементи;
Високи комуникационни и аналитични умения;
Високо ниво на независимост и инициативност;
Отлично владеене на английски и/или немски език;
Много добри компютърни умения;
Умения за делова комуникация, умения за преговаряне
Добра пазарна ориентация;
Позитивна нагласа и стремеж към професионално развитие.
Препоръчителен опит на сходна позиция 1 год.

Компанията предлага:
Много добро възнаграждение;
Мотивираща работна среда в екип от професионалисти;
Осигуряване на въвеждащо и последващи професионални обучения;
Реална възможност за професионално израстване и кариера в международна компания с установени стандарти на работа.

Ако смятате, че това е добра възможност за Вас и отговаряте на посочените изисквания, моля изпратете ни Вашето CV.

Ще се свържем само с одобрените по документи кандидати. Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на настоящият подбор. Лиценз от Националната Агенция по Заетостта N=1814

Изисквания към кандидата

Езикови познания:
Английски език

Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.

Образование:
Бакалавър

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:

Ниво в йерархията:
Експертен персонал без ръководни функции

Категория:

Финанси
Мениджмънт, бизнес развитие

Държава:

България

Населено място:

Гр. София

Адрес:

1766, София, Бизнес Парк, Сграда 11A, етаж 2

Дата:

01.02.2019

Организация:

Adecco Bulgaria Ltd
Агенция за подбор на персонал

Детайли за организацията:

Повече информация за Adecco Bulgaria Ltd може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ