Назад

Административен специалист с английски език

Детайли

Описание

Защо да избереш страхотния екип на Инграм Майкро? Ние предлагаме пълен спектър от глобални услуги в областта на технологиите и дистрибуцията, като партнираме с фирми от цял свят. Функциите и процесите, които се поддържат в офиса в София, не са традиционните за индустрията: ние се фокусираме върху изграждането на привлекателна среда, в чиято база е заложена стратегия за развитие на таланти и където нашите над 1100 служители могат да започнат професионалната си кариера или да продължат да растат и да се развиват въз основа на индивидуалните си стремежи. Ние предоставяме възможности на всички талантливи хора в страната, независимо от тяхната възраст, опит или квалификация. Какви са основните предизвикателства на ролята? Писмена комуникация с бизнес клиенти и вътрешни партньори Обработка на клиентски заявки Въвеждане и координиране на информация в специфични вътрешни системи Работа с голям обем специфични данни Какви таланти трябва да притежаваш? Перфектно владеене на френски и английски език (писмено и говоримо) Добре развит усет към детайла и способност за спазване на крайни срокове Желание за работа и интерес в областта на технологиите и дистрибуцията Предходен опит с въвеждане на данни би бил предимство Възможността е отворена както за стартиращи своята кариера в BPO сферата, така и за придобили вече опит в областта. Ние предлагаме както въвеждащо обучение, така и възможности за участие в езикови обучения и програми за професионално развитие.

Изисквания към кандидата

Езикови познания:
Английски език

Трудов опит:

Образование:

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:

Ниво в йерархията:

Категория:

Администрация

Държава:

България

Населено място:

Гр. София

Адрес:

бул. Цариградско шосе N115

Дата:

10.06.2019

Организация:

Ingram Micro
Фирма/Организация - Директно търсеща служители

Детайли за организацията:

Повече информация за Ingram Micro може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ