Назад

СЧЕТОВОДИТЕЛ - ТРЗ

Детайли

Описание

"Изи Консулт“ е агенция за набиране и подбор на персонал, чиято мисия е да свързва най-добрите служители и топ работодатели в България и чужбина. От 2004 година насам ние се ползваме с доверие като партньор на фирми и кандидати в различни сфери по отношение на решения в областта на подбор на персонал и временна заетост. Индивидуалният подход към нуждите на всеки наш клиент значително увеличава експертизата и портфолиото на “Изи Консулт” през годините. През последните години нашата компания отвори офиси в цяла България - София, Пловдив, Варна и Бургас.

Във връзка с разрастването на дейността на наш клиент – голяма международна компания търсим:

СЧЕТОВОДИТЕЛ - ТРЗ

На тази позиция ще отговаряте за:

- Изготвяне на необходимата документация, свързана с трудово-правните взаимоотношения с персонала на дружеството;
- Организиране и поддържане на архив от лични досиета;
- Работа със специализиран софтуер за начисляване на заплати и изготвяне на различни справки и документи;
- Обработка на първични счетоводни документи;
- Изготвяне на справки и отчети за ръководството.

Ще се справите успешно на тази позиция, ако притежавате:

- Минимум 1 година опит на сходна позиция;
- Много добри познания за трудово-правните отношения и умения за прилагането им на практика;
- Висше образование;
- Много добра компютърна грамотност – задължително е отличното боравене с MS Office (основно Excel и Word).

Личностни качества, които нашият клиент цени:

- Прецизност и отговорно отношение към работата;
- Аналитично мислене, организираност и умения за спазване на срокове;
- Самоинициативност, енергичност и мотивация за дългосрочно развитие в областта.

Кандидатствайте при нас и можете да получите:

- Трудов договор и пълни осигуровки;
- Допълнителни придобивки;
- Реални възможности за обучение и повишаване на квалификацията;
- Работа в компания с високи стандарти и позитивна работна среда;
- Модерна работна среда и регулярни фирмени събития.

Ако успяхме да привлечем интереса Ви, кандидатствайте сега, като ни изпратите актуална автобиография.

Наш консултант ще се свърже с одобрените по документи кандидати в срок от 5 работни дни.

Услугите на Изи Консулт са напълно безплатни за кандидатите.

Ако имаш роднини, приятели, познати, можеш да ни препоръчаш, като споделиш линка към обявата.

Всички кандидатури ще бъдат разгледани при пълна конфиденциалност, съгласно ЗЗЛД.

Работата на Easy Consult по подбор на персонал се основава на удостоверение № 2339/ 30.08.2017 за извършване на посредническа дейност по информиране и наемане на работа.

Изисквания към кандидата

Езикови познания:

Трудов опит:

Образование:

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:
Трудов безсрочен

Ниво в йерархията:
Административен персонал, Експертен персонал без ръководни функции

Категория:

Счетоводство и Одит
Финанси

Държава:

България

Населено място:

Гр. Варна

Адрес:

Sofiya; Mladost 4; Business Park, building 15

Дата:

28.11.2018

Организация:

Easy Consult
Агенция за подбор на персонал

Детайли за организацията:

Повече информация за Easy Consult може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ