Назад

Счетоводител и ТРЗ специалист с немски език- Нови Искър

Детайли

Описание

Нашият партньор – австрийска производствена компания, лидер в сферата си, разширява дейността и екипа си и търси опитен специалист в сферата на счетоводството и ТРЗ, който да се присъедини към тях


Счетоводител и ТРЗ специалист с немски език


Основни задължения:
Организация на счетоводната и финансовата дейност;
Анализ на финансово-счетоводната информация;
Извършване на плащания, вземания и задължения;
Организация и участие в месечно и годишно счетоводно приключване;
Изготвяне на текущи, месечни и годишни справки, свързани с дейността;
Участие в изготвяне на годишен финансов бюджет;
Комуникация с държавната администрация и външни одитори;
ТРЗ администриране – изготвяне и начисляване на заплати и осигуровки;
Изготвяне на документи по назначаване на персонал и прекратяване на трудови договори;
Поддържане на трудови досиета на служителите
Контрол на работното време, почивките и отпуските;
Необходими качества и опит:
Завършено висше икономическо образование;
Добро владеене на немски или английски език – писмено и говоримо (B2);
Опит на позиция счетоводител минимум 3 години;
Отлична компютърна грамотност;
Опит в работата със счетоводен софтуер;
Отлични познания в областта на счетоводното, данъчното, трудовото и осигурителното законодателство;
Електронно банкиране;
Оперативност, съобразителност, способност за работа самостоятелно и в екип
Компанията предлага:
Възможност за професионална реализация в развита и стабилна фирма;
Отлични условия на работа;
Отлично възнаграждение;
Социален пакет

Ако позицията представлява интерес за Вас, не се колебайте да ни изпратите Вашата автобиография!

Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор.

HRS Staffing Bulgaria притежава лиценз от Националната Агенция по Заетoстта № 79 от 21.07 валиден до 21.07.2019

В HRS Bulgaria вярваме, че подходящата работа може да преобрази живота на отделния човек и правилният човек може да преобрази бизнеса. Ние сме отдадени винаги да свързваме нашите кандидати с подходящата за тях работа.

Изисквания към кандидата

Езикови познания:
Английски език, Немски език

Трудов опит:
С професионален опит над 3 г.

Образование:
Бакалавър

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:

Ниво в йерархията:
Експертен персонал без ръководни функции

Категория:

Счетоводство и Одит

Държава:

България

Населено място:

Гр. Нови Искър

Адрес:

София, ул. Юнак 11-13

Дата:

03.01.2019

Организация:

ЕЙЧ АР ЕС България ООД
Агенция за подбор на персонал

Детайли за организацията:

Повече информация за ЕЙЧ АР ЕС България ООД може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ