Назад

Оперативен счетоводител

Детайли

Описание

Във връзка с разширяване на обема от работа, производствена фирма търси оперативен счетоводител за дейността си

ОПИСАНИЕ НА ДЛЪЖНОСТТА:
- Текуща обработка на първични документи;
- Текущо отразяване на стопанските операции;
- Съставяне на междинни и годишни финансови отчети, съобразно приложимите счетоводни стандарти и действащата нормативна уредба;
- Съставяне на отчети със статистическо приложение и данъчни декларации;
- Текущо отразяване и контрол на разчетите с контрагенти и плащанията;
- Изготвяне на фактури;
- Дейности, свързани с банкови документи и On-line банкиране;
- Разплащания и ежедневно засичане наличността в касата;
- Изготвяне периодични справки, отчети, анализи и доклади за ръководството;
- Следене на финансовото състояние на дружеството, постигнати и планирани финансови резултати и анализиране на финансовите показатели;
- Съставяне на междинни и годишни финансови отчети;
- Осигуряване на финансово-счетоводна информация;
- Администриране и поддържане на трудови досиета за служителите;
- Архивиране, подреждане, описване на документи;
- Систематизирана подредба на оперативната и счетоводна документация;
- Работа със специализиран софтуер.

ИЗИСКВАНИЯ КЪМ КАНДИДАТИТЕ:
- Висше икономическо образование - специалност "Финанси" или "Счетоводство";
- Професионален опит е предимство;
- Познаване на нормативната уредба, необходима за качествено изпълнение на заеманата длъжност;
- Отлична компютърна грамотност;

ЛИЧНОСТНИ КАЧЕСТВA:
- Конфиденциалност при работа с поверителна информация и документи;
- Позитивност и комуникативност;
- Отговорност и лоялност;
- Висока степен на организираност, гъвкавост и аналитично мислене;
- Професионално отношение към работата, прецизност, ориентираност към крайния резултат с внимание към детайлите;
- Умения за работа с документи, за създаване и поддържане на архив.

ФИРМАТА ПРЕДЛАГА:
- Дългосрочен ангажимент в развиваща се компания;
- Отлична работна атмосфера и условия на труд;
- Възможност за придобиване на професионален опит и повишаване на професионалната квалификация;
- Добро възнаграждение.


Ще бъдат разгледани кандидатурите само на кандидати, изпратили необходимите документи!За интервю ще бъдат поканени единствено одобрените по документи кандидати.
Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на длъжността.

Изисквания към кандидата

Езикови познания:

Трудов опит:

Образование:

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:
Трудов безсрочен

Ниво в йерархията:

Трудово възнаграждение:

От 1000 до 1200 лева на месец

Категория:

Счетоводство и Одит
Финанси

Държава:

България

Населено място:

Гр. Стара Загора

Адрес:

Дата:

04.01.2019

Организация:

"РАДО 49"ООД
Фирма/Организация - Директно търсеща служители

Детайли за организацията:

Повече информация за "РАДО 49"ООД може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ