Назад

Самостоятелен счетоводител- Варна

Детайли

Описание

Изи Консулт е българска консултантска компания, специализирана в управлението и развитието на човешките ресурси, нашата основна цел е да свързваме най-добрите кадри с най - перспективните работодатели.

За наш уважаван клиент търсим квалифициран и опитен кандидат за позицията:

САМОСТОЯТЕЛЕН СЧЕТОВОДИТЕЛ

Вашите отговорности:

• Eжедневно обработване на счетоводни документи и осчетоводяване на извършените и получените банкови плащания;
• Изготвяне на декларации и отчети, съгласно българското и международното действащото данъчно и счетоводно законодателство;
• Организация и контрол на паричните средства и касовата наличност;
• Участие в изготвянето на справки и отчети за целите на ръководството;
• Участие в изготвянето на годишни финансови отчети и данъчни декларации, работа с одиторите на Компанията;

Ще се справите успешно на тази позиция, ако притежавате:

• Икономическо образование в областта на счетоводството и/или финансите;
• Опит като счетоводител минимум 5 години в динамична бизнес среда (предимство е ако имате опит в сектори строителство или недвижими имоти);
• Опит със счетоводни програми и ERP системи;
• Отлични комуникационни и организационни умения;
• Отлични умения за работа в екип и самостоятелно;
• Английски език на работно ниво;
• Аналитично мислене, отговорност, прецизност и инициативност.

В замяна нашият клиент предлага:

• Дългосрочна работа в стабилна фирма с дългогодишна история;
• Трудов договор и стимулиращо заплащане (съобразено с опита и уменията);
• Работа в сплотен колектив от професионалисти;
• Възможности за включване в допълнителни обучения;

Ако привлякохме интереса Ви, не се колебайте да кандидатствате, като ни изпратите актуална автобиография.

Ако тази позиция не представлява интерес за Вас, ще се радваме да помогнем на Ваш приятел или познат - за целта можете да споделите линк към обявата.

Всички кандидатури ще бъдат разгледани при пълна конфиденциалност, съгласно ЗЗЛД.

Услугите на Изи Консулт са напълно безплатни за кандидатите.

Всички кандидатури ще бъдат разгледани при пълна конфиденциалност, съгласно ЗЗЛД.
Работата на Easy Consult по подбор на персонал се основава на удостоверение № 2339/ 30.08.2017 за извършване на посредническа дейност по информиране и наемане на работа..

Изисквания към кандидата

Езикови познания:

Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.

Образование:
Бакалавър

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:
Трудов безсрочен

Ниво в йерархията:
Административен персонал, Експертен персонал без ръководни функции

Трудово възнаграждение:

От 2000 до 2100 лева на месец

Категория:

Счетоводство и Одит
Финанси

Държава:

България

Населено място:

Гр. Варна

Адрес:

Sofiya; Mladost 4; Business Park, building 15

Дата:

02.02.2024

Организация:

Easy Consult
Агенция за подбор на персонал

Детайли за организацията:

Повече информация за Easy Consult може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ