Кеш мениджмънт специалист с функция Продажби - по заместване- София
Детайли
Описание
Ако Вие имате:Висше икономическо или техническо образование (квалификация Бизнес;Икономикa)
Минимум 2 години банков опит (опит във финансова институция)
Много добро владеене на английски език (писмено и говоримо)
Много добра компютърна грамотност (MS Office)
Отлични комуникативни, аналитични и организационни умения
Способност за работа в екип
Инициативност, желание за учене, прецизност и проактивност
И искате да:
Анализирате и оценявате клиентски нужди и предлагате разработване на нови и развитие на съществуващи Кеш мениджмънт услуги
Извършвате регулярен преглед на тарифите/услугите на банката спрямо банковия пазар и изготвяте предложения за промяна с цел увеличаване на доходността, запазване на конкурентостта на банката и идентифициране на потенциал за нови продажби
Извършвате регулярен анализ на обемите и реализираните доходи от корпоративни сегменти на банката и изготвяте предложения за действия
Участвате в процеса на изготвяне, следене и разглеждане за одобрение на преференциални ценови оферти за кеш мениджмънт услуги на корпоративни клиенти на банката
Участвате в срещи с корпоративни клиенти, инициирани от корпоративните специалисти в сегментите на Корпоративно банкиране и представяте услугите от портфолиото на Кеш мениджмънт
Изготвяте договори и структурирате сделки за кеш мениджмънт услуги за корпоративни клиенти
Участвате в имплементирането на Кеш мениджмънт услуги при корпоративни клиенти
Подготвяне на документация във връзка с участие на местни и международни търгове
При нас ще намерите:
Отлични възможности за професионално и кариерно развитие в една от водещите банки в България
Възнаграждение, съобразено с отговорностите на длъжността и пазарните нива
Разнообразни възможности за учене и усъвършенстване на знанията и уменията
Динамична и предизвикателна работа
Модерна офис среда
Допълнително здравно осигуряване
Застраховка Живот/ Злополука
Ваучери за храна
Спортна карта на преференциални условия
Преференциални условия при ползване на банкови услуги и продукти
Споделете бъдещето си с нас!
Изпратете Вашата автобиография като използвате бутона за кандидатстване под текста на обявата.
Кандидатите, одобрени по документи, ще бъдат поканени на интервю.
Конфиденциалността е гарантирана и предоставените данни са под специална защита по смисъла на ЗЗЛД.
Нашите хора са нашият бранд!
Изисквания към кандидата
Езикови познания:
Английски език
Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.
Образование:
Бакалавър
Ние предлагаме
Вид заетост:
Срок на заетост:
Договор:
Ниво в йерархията:
Експертен персонал без ръководни функции
Категория:
Банково дело
Държава:
България
Населено място:
Гр. София
Адрес:
Адрес на регистрация на фирмата: офия, бул.Никола Вапцаров 55, фаза III
Дата:
11.11.2022
Организация:
Райфайзенбанк (България) ЕАД
Фирма/Организация - Директно търсеща служители
Детайли за организацията:
Повече информация за Райфайзенбанк (България) ЕАД може да получите ТУК