Назад

Специалист труд и работна заплата и личен състав

Детайли

Описание

Във връзка с увеличението на наличния състав и обема на работа търсим специалист ТРЗ и личен състав за производствена работа

ОСНОВНИ ОТГОВОРНОСТИ:
• Назначаване и освобождаване на служители;
• Администриране на ползването на отпуски от служителите;
• Изготвяне на служебни бележки за осигурителен стаж и доход;
• Изготвяне на документи за пенсиониране;
• Участие при изготвянето на графици за работа на служителите и отразяване на присъствията им;
• Обработка на трудовите възнаграждения, съставяне на платежна ведомост и рекапитулация;
• Подготовка на файлове за безкасово плащане на заплати;
• Обработване и подаване на информация за болнични листи към НОИ;
• Изготвяне на декларации образец 1 и 6 и подаване към ТД на НАП;
• Подаване на отчети и справки към НСИ;
• Изготвяне на документация по ЗБУТ;
• Изготвяне на справки за персонала за нуждите на одитори, ревизори, проверяващи от Инспекция по труда, НСИ, Агенция по заетостта и ръководството на компанията;
• Изготвяне, управление и съхраняване на досиета на работниците и служителите;
• Подпомагане на процесите по набиране и подбор;
• Контрол по прилагането на процедурите за управление и развитие на човешките ресурси;
• Следене на промените в трудовото, данъчно и осигурително законодателство.

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ДЛЪЖНОСТТА:
• Висше икономическо образование;
• Минимум 2 години опит на подобна позиция;
• Отлично познаване и умения за прилагане на Кодекса на труда, Кодекса на социалното осигуряване, както и други нормативни актове, свързани с извършваната дейност;
• Желание за самоусъвършенстване и постигане на резултати;
• Умения за приоритизиране на работните задачи и спазване на срокове;
• Добри комуникативни умения и умения за работа в екип;
• Методичност, организираност и внимание към детайла;
• Аналитичност, коректност, отговорно отношение към работата;
• Ползване на офисен и специализиран софтуер за ТРЗ и личен състав;
• Много добри умения за работа с MS Office /Excel, Word/, електронни услуги.

КОМПАНИЯТА ПРЕДЛАГА:
• Трудов договор;
• Добро възнаграждение;
• Работа в енергичен и амбициозен екип;
• Възможност за обогатяване на професионални знания, умения и опит;
• Допълнителни социални придобивки;
• Перспектива за развитие.

Ако тази позиция представлява интерес за Вас, моля изпратете актуална автобиография
Всички кандидатури ще бъдат разглеждани конфиденциално. Данните Ви ще бъдат използвани единствено за целите на подбора и ще бъдат защитени съгласно ЗЗЛД. Само одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю.

Изисквания към кандидата

Езикови познания:

Трудов опит:

Образование:

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:
Трудов безсрочен

Ниво в йерархията:

Трудово възнаграждение:

От 1000 до 1400 лева на месец

Категория:

Счетоводство и Одит
Финанси

Държава:

България

Населено място:

Гр. Стара Загора

Адрес:

Дата:

09.04.2019

Организация:

"РАДО 49"ООД
Фирма/Организация - Директно търсеща служители

Детайли за организацията:

Повече информация за "РАДО 49"ООД може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ