Назад

Административен специалист с немски, френски или италиански език

Детайли

Описание

“Top Skills Recruitment” е агенция за подбор на персонал, създадена от професионалисти с дългогодишен опит в сферата на изнесените услуги, финансите и IT. Мисията ни е да помагаме на нашите кандидати със съвети за професионалното им развитие и да се движим с тях по пътя към най-добрата кариерна възможност.

Партнираме си с международна компания, предоставяща финансови услуги на международни клиенти в областта на застраховането, счетоводството, банковото дело и др.

Функции:
• Преглеждане на всички фактури, съпътстваща документация и одобрение преди плащането
• Приоритизиране на фактурите
• Администриране на финансова/ счетоводна/ застрахователна документация
• Обработване на плащания, фактури, чекове; получаване на всички подписи и разпределение на съответните документи

Умения:
• Средно ниво на владеене на немски, френски или италиански език, писмено и говоримо (между нива B1-B2)
• Владеене на английски език на работно ниво – необходимо за обучението и вътрешната комуникация
• Образование или опит в някоя от следните сфери: Финанси, Счетоводство (за предпочитане), Икономика, Застраховане
• Организираност и умение за ефективно управление на задачите и времето
• Внимание към детайлите и професионално отношение

Предложение:
• Атрактивно възнаграждение и социални придобивки
• Възможност за развитие в международна компания
• Стандартно работно време от понеделник до петък: 09:00 - 18:00
• Модерно и удобно място за работа с отлично удобства за персонала
• Обучителни програми и сертификати, предлагани от компанията
• Доброволен медицински план и животозастраховане
• Добавки транспорт
• Намаления към търговски обекти
• Тийм билдинги и събития

Очакваме вашата автобиография на английски език!
Ще се свържем само с одобрените по документи кандидати.
Всички кандидатури ще бъдат третирани с необходимата конфиденциалност.

Ключови думи: German/ Deutsch/ Немски/ French/ Français/ Френски/ Italian/ Италиански/ Italiano/ Finance/ Финанси/ Финансов асистент/ Accounting

Лиценз за подбор на персонал за България, издаден от Министерството на труда: № 2399 / 15.11.2017.
Лиценз за администриране и защита на личните данни, издаден от Комисията за защита на личните данни: № 432025 / 23.10.2017.

Изисквания към кандидата

Езикови познания:
Английски език, Немски език, Френски език, Италиански език

Трудов опит:

Образование:

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:
Трудов безсрочен

Ниво в йерархията:
Експертен персонал без ръководни функции

Трудово възнаграждение:

От 1600 до 1800 лева на месец

Категория:

Счетоводство и Одит
Финанси

Държава:

България

Населено място:

Гр. София

Адрес:

гр. Благоевград 2700 Крушево No 5, ет. 6, ап. 18

Дата:

10.05.2019

Организация:

Top Skills Recruitment Ltd.
Агенция за подбор на персонал

Детайли за организацията:

Повече информация за Top Skills Recruitment Ltd. може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ