Специалист Управление на билинг операции (по заместване)
Детайли
Описание
Информационни технологииVIVACOM е лидер в предоставянето на съвременни телекомуникационни услуги, които отговарят на най-високите професионални стандарти - мобилни и фиксирани гласови услуги, оптичен интернет, цифрова телевизия, до индивидуални телекомуникационни решения, направени по поръчка на клиента.
ОТГОВОРНОСТИ
Извършва дейности, свързани с проверки, контрол и управление на билинга на услугите на компанията
Следи за правилното функциониране на билинг системата в компанията
Участва в дейностите по своевременно, точно и завършено остойностяване и фактуриране на услугите от страна на билинг системата
Съдейства за решаването на висящи сметки за услуги
Контролира коректността на тарифирането на услугите в билинг системата
Извършва ежедневен анализ в CC&B системата на отхвърлените от тарифиране събития
Разглежда, анализира и обработва своевременно пристигналите в отдел „Управление на билинг операции” жалби и оплаквания на клиенти;
Обработва своевременно пристигналите заявки за корекции на сметките на клиентите
Извършва промени на продукти и услуги в билинг системата
Участва в тестовете при внедряването на нови продукти, услуги и функционалности в билинг системата
ИЗИСКВАНИЯ
Висше образование, бакалавърска или магистърска степен, техническа или икономическа специалност
Професионален опит в областта на телекомуникациите и/или билинг системите -минимум 2 години
Добро ниво на владеене на английски език
Добри умения за работа с MS Office (Excel, Word, Power Point, Access)
Владеенето на SQL и БД са предимство
Умения за разрешаване на проблеми
Умения за работа в динамична и променяща се среда
Способност за работа под напрежение
Комуникативност и екипност
Ориентираност към клиентите
Ние Ви предлагаме
Професионално развитие в най-голямата и високо технологична телекомуникационна компания в България
Обучение за придобиване на специфични познания и умения, свързани с работата и бъдещото развитие в компанията
Много добри възможности за възнаграждение спрямо приноса и постигнатите резултати
Разнообразни и конкурентни допълнителни придобивки
Начин на кандидатстване
Моля, натиснете бутон „Кандидатствай”, за да изпратите автобиография и мотивационно писмо за позицията не по-късно от 22 май 2019 г.
Само одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю.
Изисквания към кандидата
Езикови познания:
Английски език
Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.
Образование:
Бакалавър
Ние предлагаме
Вид заетост:
Срок на заетост:
Договор:
Ниво в йерархията:
Категория:
Финанси
Държава:
България
Населено място:
Гр. София
Адрес:
Цариградско шосе 115
Дата:
13.05.2019
Организация:
Vivacom
Фирма/Организация - Директно търсеща служители
Детайли за организацията:
Повече информация за Vivacom може да получите ТУК