Назад

Офис мениджър в застрахователен брокер

Детайли

Описание

- Консултиране и обслужване на клиенти на брокера;
- Предлагане на застрахователни продукти, изготвяне на оферти за застраховане, сключване на застрахователни договори;
- Подновяване на застрахователни полици и съблюдаване за навременното плащане на
застрахователните премии;
- Уведомяване на клиентите за дължими плащания;
- Работа със специализиран софтуер и информационни системи на застрахователите.
- Създаване и поддържане на ефективни и дългосрочни взаимоотношения с клиентите на
Брокера;
- Участия в тренинги и семинари, с цел постоянно повишаване на професионалната Ви
компетентност и умения.

Изисквания към кандидата

Езикови познания:

Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.

Образование:
Средно-специално

Специални умения:
- Опит в сферата на общото застраховане или животозастраховането НАД ЕДНА ГОДИНА; - Задълбочено познаване на застрахователния бизнес и застрахователните продукти; - Добро владеене на Microsoft Office (Word and Excel); - Умения за работа в екип; - Мотивация за работа, навици за самоорганизираност и отговорност; - Отлични комуникативни умения. - Инициативност и желание за развитие в динамичния застрахователен пазар; - Качества и умения за постигане на поставените цели; - Умения и желание за работа в екип; - С усет към желанията и потребностите на клиентите; - Изрядност при работа с документи и парични средства,

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:
Трудов срочен

Ниво в йерархията:
Административен персонал

Категория:

Застрахователна дейност

Държава:

България

Населено място:

Гр. Ямбол

Адрес:

Дата:

20.05.2019

Организация:

БИГ БРОКЕР ЕООД
Фирма/Организация - Директно търсеща служители

Детайли за организацията:

Повече информация за БИГ БРОКЕР ЕООД може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ