Офис мениджър в застрахователен брокер
Описание
- Консултиране и обслужване на клиенти на брокера;- Предлагане на застрахователни продукти, изготвяне на оферти за застраховане, сключване на застрахователни договори;
- Подновяване на застрахователни полици и съблюдаване за навременното плащане на
застрахователните премии;
- Уведомяване на клиентите за дължими плащания;
- Работа със специализиран софтуер и информационни системи на застрахователите.
- Създаване и поддържане на ефективни и дългосрочни взаимоотношения с клиентите на
Брокера;
- Участия в тренинги и семинари, с цел постоянно повишаване на професионалната Ви
компетентност и умения.
Изисквания към кандидата
Езикови познания:
Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.
Образование:
Средно-специално
Специални умения:
- Опит в сферата на общото застраховане или животозастраховането НАД ЕДНА ГОДИНА;
- Задълбочено познаване на застрахователния бизнес и застрахователните продукти;
- Добро владеене на Microsoft Office (Word and Excel);
- Умения за работа в екип;
- Мотивация за работа, навици за самоорганизираност и отговорност;
- Отлични комуникативни умения.
- Инициативност и желание за развитие в динамичния застрахователен пазар;
- Качества и умения за постигане на поставените цели;
- Умения и желание за работа в екип;
- С усет към желанията и потребностите на клиентите;
- Изрядност при работа с документи и парични средства,
Ние предлагаме
Вид заетост:
Пълен работен ден
Срок на заетост:
Постоянна
Договор:
Трудов срочен
Ниво в йерархията:
Административен персонал
Категория:
Застрахователна дейност
Държава:
България
Населено място:
Гр. Ямбол
Адрес:
Дата:
20.05.2019
Организация:
БИГ БРОКЕР ЕООД
Фирма/Организация - Директно търсеща служители
Детайли за организацията:
Повече информация за БИГ БРОКЕР ЕООД може да получите ТУК