Назад

Финансов администратор- София

Детайли

Описание

В HRS вярваме, че подходящата работа може да преобрази живота на отделния човек и правилният човек може да преобрази бизнеса. Ние сме отдадени винаги да свързваме нашите кандидати с подходящата за тях работа.

За наш партньор, търсим мотивиран и ориентиран към детайла експерт, който да се присъедини към екип от професионалисти на позицията:

Финансов администратор

Основни отговорности:
Управление на всички процеси на плащане и фактуриране.
Пълно финансово осчетоводяване на реализирани сделки в SAP.
Подготвя всички необходими финансови и счетоводни документи свързани с предмета на дейност на организацията.
Административно управление на вътрешните системи за обработка на договорите на компанията.
Представяне на фирмата пред клиенти при необходимост.
Изисквания:
Счетоводен или финансов опит (2/3 години).
Познания в SAP.
Компютърни умения (MS Excel).
Комуникативни умения.
Ориентиран към детайла със строго аналитично мислене.
Добро владеене на английски език.
Компанията предлага:
Отлични условия на работа.
Възможност за професионално развитие в международна среда.
Добро възнаграждение.
Условия за работа в екип от професионалисти.
Само предварително одобрени кандидати ще бъдат поканени на интервю.
Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор.

HRS Bulgaria притежава лиценз от Националната Агенция по Заетостта с № № 2361/15.09.2017

Изисквания към кандидата

Езикови познания:
Английски език

Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.

Образование:

Ние предлагаме

Вид заетост:

Срок на заетост:

Договор:

Ниво в йерархията:
Експертен персонал без ръководни функции

Категория:

Финанси

Държава:

България

Населено място:

Гр. София

Адрес:

София, ул. Юнак 11-13

Дата:

31.05.2019

Организация:

ЕЙЧ АР ЕС България ООД
Агенция за подбор на персонал

Детайли за организацията:

Повече информация за ЕЙЧ АР ЕС България ООД може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ