Финансов администратор- София
Детайли
Описание
В HRS вярваме, че подходящата работа може да преобрази живота на отделния човек и правилният човек може да преобрази бизнеса. Ние сме отдадени винаги да свързваме нашите кандидати с подходящата за тях работа.За наш партньор, търсим мотивиран и ориентиран към детайла експерт, който да се присъедини към екип от професионалисти на позицията:
Финансов администратор
Основни отговорности:
Управление на всички процеси на плащане и фактуриране.
Пълно финансово осчетоводяване на реализирани сделки в SAP.
Подготвя всички необходими финансови и счетоводни документи свързани с предмета на дейност на организацията.
Административно управление на вътрешните системи за обработка на договорите на компанията.
Представяне на фирмата пред клиенти при необходимост.
Изисквания:
Счетоводен или финансов опит (2/3 години).
Познания в SAP.
Компютърни умения (MS Excel).
Комуникативни умения.
Ориентиран към детайла със строго аналитично мислене.
Добро владеене на английски език.
Компанията предлага:
Отлични условия на работа.
Възможност за професионално развитие в международна среда.
Добро възнаграждение.
Условия за работа в екип от професионалисти.
Само предварително одобрени кандидати ще бъдат поканени на интервю.
Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор.
HRS Bulgaria притежава лиценз от Националната Агенция по Заетостта с № № 2361/15.09.2017
Изисквания към кандидата
Езикови познания:
Английски език
Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.
Образование:
Ние предлагаме
Вид заетост:
Срок на заетост:
Договор:
Ниво в йерархията:
Експертен персонал без ръководни функции
Категория:
Финанси
Държава:
България
Населено място:
Гр. София
Адрес:
София, ул. Юнак 11-13
Дата:
31.05.2019
Организация:
ЕЙЧ АР ЕС България ООД
Агенция за подбор на персонал
Детайли за организацията:
Повече информация за ЕЙЧ АР ЕС България ООД може да получите ТУК