Специалист обслужване на клиенти – Перник
Детайли
Описание
Ако Вие имате:Висше икономическо образование
Опит в работа с клиенти и/или плащания в банковата сфера (предимство)
Умения за работа с компютър (MS Office)
Добри комуникативни умения
Добро владеене на английски език (предимство)
И искате да:
Продавате продуктите, които банката предлага за физически и юридически лица
Приемате, проверявате и обработвате клиентски документи и нареждания във връзка с откриване на сметки и транзакции
Поддържате досиетата на клиентите
Работите на каса с национална и чуждестранни валути
При нас ще намерите:
Отлични възможности за професионално и кариерно развитие в една от водещите банки в България
Възнаграждение, съобразено с отговорностите на длъжността и пазарните нива
Разнообразни възможности за учене и усъвършенстване на знанията и уменията
Динамична и предизвикателна работа
Допълнително здравно осигуряване
Застраховка Живот/ Злополука
Ваучери за храна
Спортна карта
Преференциални условия при ползване на банкови услуги и продукти
Споделете бъдещето си с нас!
Изпратете Вашата автобиография като използвате бутона за кандидатстване под текста на обявата.
Кандидатите, одобрени по документи, ще бъдат поканени на интервю.
Конфиденциалността е гарантирана и предоставените данни са под специална защита по смисъла на ЗЗЛД.
Нашите хора са нашият бранд!
Изисквания към кандидата
Езикови познания:
Трудов опит:
Образование:
Бакалавър
Ние предлагаме
Вид заетост:
Срок на заетост:
Договор:
Ниво в йерархията:
Експертен персонал без ръководни функции
Категория:
Банково дело
Държава:
България
Населено място:
Гр. Перник
Адрес:
Адрес на регистрация на фирмата: офия, бул.Никола Вапцаров 55, фаза III
Дата:
15.07.2019
Организация:
Райфайзенбанк (България) ЕАД
Фирма/Организация - Директно търсеща служители
Детайли за организацията:
Повече информация за Райфайзенбанк (България) ЕАД може да получите ТУК