ТРЗ Специалист
Детайли
Описание
Счетоводна къща „MCA Консулт“ работи в областта на счетоводните услуги и човешки ресурси от 2004 година. Фирмата извършва финансови консултации, дава възможност на Клиентите си да се извършва текущо регулиране, контрол, взимане на правилните решения и ефективно ръководство във фирмата, разработване на успешни бизнес-стратегии и постигане на материално и емоционално удовлетворение от осъществяване на фирмената дейност.Фирмата търси служител ТРЗ/личен състав с опит и познания по фирмено счетоводство на пълен работен ден.
ОСНОВНИ ЗАДЪЛЖЕНИЯ
•Изготвяне, регистрация и прекратяване на трудови договори;
•Изготвяне и подаване на декларации образец 1 и образец 6, както и всички нужни документи във връзка с осигуряването към НАП и НОИ;
•Подаване на болнични листове;
•Водене и приключване на трудови книжки;
•Поддържане на личните досиета на персонала;
•Изготвяне на ведомости за работните заплати;
•Изготвяне на служебни бележки и справки;
•Съставя първични счетоводни документи, мемориални ордери и други във връзка с отразяването на специфични счетоводни операции;
•Съвместна работа и съдействие с останалите счетоводители.
•Следене за всички промени в трудовото, данъчно и осигурително законодателство;
ИЗИСКВАНИЯ
•Добри познания по Кодекс на труда, Кодекс на социалното осигуряване, Закон за данък върху доходите на физическите лица, Закон за защита на личните данни и всички подзаконови нормативни актове към тях;
•Опит като специалист „Труд и работна заплата“
•Английски език на работно ниво
ПРОФЕСИОНАЛЕН ОПИТ:
•3 – 5 години опит на подобна позиция;
•Работа със софтуерни продукти в областта на счетоводството и ТРЗ –Бизнес Навигатор;
•Компютърна грамотност – MS Office, Internet;
ЛИЧНОСТНИ КАЧЕСТВА
•Отговорност и лоялност
•Умения за спазване на правила, процедури и срокове
•Добри комуникативни умения
•Способност за вземане на решения.
•Стремеж към развитие.
НИЕ ПРЕДЛАГАМЕ:
- Отлични условия на труд;
- Конкурентно заплащане;
- Работа в екип;
- Комуникативно и удобно работно място;
-Възможност за професионална реализация и професионално развитие;
Ако това предизвикателство изглежда интересно за Вас и отговаряте на посочените изисквания, моля изпратете ни детайлно CV.
Ще се свържем само с одобрените кандидати. Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор.
Изисквания към кандидата
Езикови познания:
Английски език
Трудов опит:
С професионален опит над 3 г.
Образование:
Бакалавър
Ние предлагаме
Вид заетост:
Пълен работен ден
Срок на заетост:
Постоянна
Договор:
Трудов срочен
Ниво в йерархията:
Експертен персонал без ръководни функции
Категория:
Счетоводство и Одит
Бизнес /консултантски услуги
Държава:
България
Населено място:
Гр. София
Адрес:
Дата:
07.10.2019
Организация:
МСА Консулт ЕООД
Фирма/Организация - Директно търсеща служители
Детайли за организацията:
Повече информация за МСА Консулт ЕООД може да получите ТУК