Назад

ТРЗ Специалист

Детайли

Описание

Счетоводна къща „MCA Консулт“ работи в областта на счетоводните услуги и човешки ресурси от 2004 година. Фирмата извършва финансови консултации, дава възможност на Клиентите си да се извършва текущо регулиране, контрол, взимане на правилните решения и ефективно ръководство във фирмата, разработване на успешни бизнес-стратегии и постигане на материално и емоционално удовлетворение от осъществяване на фирмената дейност.

Фирмата търси служител ТРЗ/личен състав с опит и познания по фирмено счетоводство на пълен работен ден.

ОСНОВНИ ЗАДЪЛЖЕНИЯ
•Изготвяне, регистрация и прекратяване на трудови договори;
•Изготвяне и подаване на декларации образец 1 и образец 6, както и всички нужни документи във връзка с осигуряването към НАП и НОИ;
•Подаване на болнични листове;
•Водене и приключване на трудови книжки;
•Поддържане на личните досиета на персонала;
•Изготвяне на ведомости за работните заплати;
•Изготвяне на служебни бележки и справки;
•Съставя първични счетоводни документи, мемориални ордери и други във връзка с отразяването на специфични счетоводни операции;
•Съвместна работа и съдействие с останалите счетоводители.
•Следене за всички промени в трудовото, данъчно и осигурително законодателство;

ИЗИСКВАНИЯ
•Добри познания по Кодекс на труда, Кодекс на социалното осигуряване, Закон за данък върху доходите на физическите лица, Закон за защита на личните данни и всички подзаконови нормативни актове към тях;
•Опит като специалист „Труд и работна заплата“
•Английски език на работно ниво

ПРОФЕСИОНАЛЕН ОПИТ:
•3 – 5 години опит на подобна позиция;
•Работа със софтуерни продукти в областта на счетоводството и ТРЗ –Бизнес Навигатор;
•Компютърна грамотност – MS Office, Internet;

ЛИЧНОСТНИ КАЧЕСТВА
•Отговорност и лоялност
•Умения за спазване на правила, процедури и срокове
•Добри комуникативни умения
•Способност за вземане на решения.
•Стремеж към развитие.

НИЕ ПРЕДЛАГАМЕ:
- Отлични условия на труд;
- Конкурентно заплащане;
- Работа в екип;
- Комуникативно и удобно работно място;
-Възможност за професионална реализация и професионално развитие;

Ако това предизвикателство изглежда интересно за Вас и отговаряте на посочените изисквания, моля изпратете ни детайлно CV.
Ще се свържем само с одобрените кандидати. Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор.

Изисквания към кандидата

Езикови познания:
Английски език

Трудов опит:
С професионален опит над 3 г.

Образование:
Бакалавър

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:
Трудов срочен

Ниво в йерархията:
Експертен персонал без ръководни функции

Категория:

Счетоводство и Одит
Бизнес /консултантски услуги

Държава:

България

Населено място:

Гр. София

Адрес:

Дата:

07.10.2019

Организация:

МСА Консулт ЕООД
Фирма/Организация - Директно търсеща служители

Детайли за организацията:

Повече информация за МСА Консулт ЕООД може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ