Назад

Супервайзър Премиум Хорека София

Детайли

Описание

ГОТОВИ ЛИ СТЕ ДА БЪДЕТЕ НАШАТА ТАЙНА СЪСТАВКА ?

СУПЕРВАЙЗЪР ПРЕМИУМ ХОРЕКА СОФИЯ
Основният ти ангажимент е регулярна комуникация с нашите ключови клиенти като предизвикателство ще бъде налагането на богато портфолио от световни и местни марки на българския пазар, които покриват поводите за консумация, 24 часа в денонощието, 7 дни в седмицата. В тази връзка, ти постигаш договорености с нашите клиенти за пазарно развитие на трите ни категории продукти. При нас ще работиш в среда, в която ще имаш възможност да учиш много, да развиваш ученията си и да прилагаш най-добрите практики в сферата на ХОРЕКА бизнеса. Това ще ти помогне да постигаш конкурентни резултати и да изграждаш дългосрочни отношения със своите клиенти. В нашия екип от професионалисти ще имаш възможност да се развиваш в една динамична и изискваща, но и подкрепяща те среда.

ОТНАСЯ ЛИ СЕ ЗА ТЕБ?
Мобилен си и имаш готовност да приемаш предизвикателства;
Предпочиташ работа, която позволява повече движение и имаш афинитет към продажби;
Сработваш се бързо с останалите и ти харесва да се срещаш с много хора;
Ориентиран си към клиента и бързо печелиш доверие;
Постигаш резултати и се адаптираш бързо в динамична среда;
Искаш да се развиваш професионално;
Имаш валидна шофьорска книжка;
Имаш предишен опит в тази сфера;
Имаш отлични комуникативни умения.

КЛЮЧОВИ ОТГОВОРНОСТИ НА РОЛЯТА:
Твоята дневна мисия: да увеличаваш обема на продажбите и активацията на пазара на богатото ни портфолио от продукти;
Да постигаш зададените ти цели с помощта на нашите утвърдено търговски практики и инструменти;
Да изграждаш дългосрочни партньорства с нашите клиенти;
Да сътрудничиш и обменяш опит с колеги в компанията;
Да изграждаш и поддържаш взаимоотношения с нашите клиенти в Премиум Хорека Бизнеса;
Да предлагаш подобрения на база придобити познания за пазара;
Да постигаш договорености с нашите клиенти за пазарно развитие на трите ни категории- безалкохолни, алкохолни и кафе напитки;
Да делегираш задълженията на Търговските Представители за изпълнение на договореностите;
Да имаш желание постоянно да учиш и да се развиваш.

НАШИЯТ ЕКИП:
Ние сме екип от 36 хиляди ангажирани служители, който постига отлични резултати всеки ден в 29 страни, на 3 континента . Нашият успех идва от съвместната ни работа като един, за да постигнем позитивна промяна в местните общности, в които работим.Уникалната ни структура в България предоставя много и разнообразни възможности за развитие в областта на Производството, Логистиката, Продажбите, Маркетинга, Финансите, Човешките ресурси, IT системи и решения, Връзки с обществеността, Център за споделени услуги в областта на Финанси и ЧР.

ПРИНАДЛЕЖНОСТ В КОКА-КОЛА ХЕЛЕНИК:
В Кока-Кола Хеленик искаме нашите хора да отразяват разнообразието на нашите клиенти и потребители. Ние се ангажираме да осигурим приобщаваща среда и равни възможности за всички.Присъединете се към нас и помогнете за създаването на култура, в която процъфтяват разнообрани екипи и всеки е приобщен.

Изисквания към кандидата

Езикови познания:
Английски език

Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.

Образование:

Ние предлагаме

Вид заетост:

Срок на заетост:

Договор:

Ниво в йерархията:
Експертен персонал без ръководни функции

Категория:

Маркетинг
Мениджмънт, бизнес развитие

Държава:

България

Населено място:

Гр. София

Адрес:

ул. "Рачо Петков Казанджията" 8

Дата:

18.01.2024

Организация:

Coca-Cola Business Services Organization
Фирма/Организация - Директно търсеща служители

Детайли за организацията:

Повече информация за Coca-Cola Business Services Organization може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ