Супервайзър Премиум Хорека София
Детайли
Описание
ГОТОВИ ЛИ СТЕ ДА БЪДЕТЕ НАШАТА ТАЙНА СЪСТАВКА ?СУПЕРВАЙЗЪР ПРЕМИУМ ХОРЕКА СОФИЯ
Основният ти ангажимент е регулярна комуникация с нашите ключови клиенти като предизвикателство ще бъде налагането на богато портфолио от световни и местни марки на българския пазар, които покриват поводите за консумация, 24 часа в денонощието, 7 дни в седмицата. В тази връзка, ти постигаш договорености с нашите клиенти за пазарно развитие на трите ни категории продукти. При нас ще работиш в среда, в която ще имаш възможност да учиш много, да развиваш ученията си и да прилагаш най-добрите практики в сферата на ХОРЕКА бизнеса. Това ще ти помогне да постигаш конкурентни резултати и да изграждаш дългосрочни отношения със своите клиенти. В нашия екип от професионалисти ще имаш възможност да се развиваш в една динамична и изискваща, но и подкрепяща те среда.
ОТНАСЯ ЛИ СЕ ЗА ТЕБ?
Мобилен си и имаш готовност да приемаш предизвикателства;
Предпочиташ работа, която позволява повече движение и имаш афинитет към продажби;
Сработваш се бързо с останалите и ти харесва да се срещаш с много хора;
Ориентиран си към клиента и бързо печелиш доверие;
Постигаш резултати и се адаптираш бързо в динамична среда;
Искаш да се развиваш професионално;
Имаш валидна шофьорска книжка;
Имаш предишен опит в тази сфера;
Имаш отлични комуникативни умения.
КЛЮЧОВИ ОТГОВОРНОСТИ НА РОЛЯТА:
Твоята дневна мисия: да увеличаваш обема на продажбите и активацията на пазара на богатото ни портфолио от продукти;
Да постигаш зададените ти цели с помощта на нашите утвърдено търговски практики и инструменти;
Да изграждаш дългосрочни партньорства с нашите клиенти;
Да сътрудничиш и обменяш опит с колеги в компанията;
Да изграждаш и поддържаш взаимоотношения с нашите клиенти в Премиум Хорека Бизнеса;
Да предлагаш подобрения на база придобити познания за пазара;
Да постигаш договорености с нашите клиенти за пазарно развитие на трите ни категории- безалкохолни, алкохолни и кафе напитки;
Да делегираш задълженията на Търговските Представители за изпълнение на договореностите;
Да имаш желание постоянно да учиш и да се развиваш.
НАШИЯТ ЕКИП:
Ние сме екип от 36 хиляди ангажирани служители, който постига отлични резултати всеки ден в 29 страни, на 3 континента . Нашият успех идва от съвместната ни работа като един, за да постигнем позитивна промяна в местните общности, в които работим.Уникалната ни структура в България предоставя много и разнообразни възможности за развитие в областта на Производството, Логистиката, Продажбите, Маркетинга, Финансите, Човешките ресурси, IT системи и решения, Връзки с обществеността, Център за споделени услуги в областта на Финанси и ЧР.
ПРИНАДЛЕЖНОСТ В КОКА-КОЛА ХЕЛЕНИК:
В Кока-Кола Хеленик искаме нашите хора да отразяват разнообразието на нашите клиенти и потребители. Ние се ангажираме да осигурим приобщаваща среда и равни възможности за всички.Присъединете се към нас и помогнете за създаването на култура, в която процъфтяват разнообрани екипи и всеки е приобщен.
Изисквания към кандидата
Езикови познания:
Английски език
Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.
Образование:
Ние предлагаме
Вид заетост:
Срок на заетост:
Договор:
Ниво в йерархията:
Експертен персонал без ръководни функции
Категория:
Маркетинг
Мениджмънт, бизнес развитие
Държава:
България
Населено място:
Гр. София
Адрес:
ул. "Рачо Петков Казанджията" 8
Дата:
18.01.2024
Организация:
Coca-Cola Business Services Organization
Фирма/Организация - Директно търсеща служители
Детайли за организацията:
Повече информация за Coca-Cola Business Services Organization може да получите ТУК