Сътрудник Информационно Обслужване с Френски/Немски език- София
Детайли
Описание
Клиентът ни е водеща международна компания в сферата на трансформацията на бизнес процесите и аутсорсинг индустрията.С цел разширяване на дейността им търсим:
Сътрудник отдел финансови операции с италианки/френски или немски език
Мисията на HRS Bulgaria е да свързва българския човешки капитал с най-добрите работодатели. Позволи ни да намерим по-добра работа за теб и да ти помогнем да се развиваш.
Кандидатствай сега!
Изисквания:
-Отлично владеене на френски/немски език;
-Владеенето на английски език е предимство;
-Умения за работа с хора;
-Добри компютърни умения.
Условия за работа:
-Отлично възнаграждение;
-Приятна и комуникативна локация;
-Ваучери за храна;
-Ваучери за подаръци;
-Ежемесечни бонуси;
-транспортна придобивка;
-Допълнително здравно и дентално осигуряване.
Отговорности:
-Комуникация с потребители на обслужваните платформи по различни канали;
-Разрешаване на казуси от различно естество;
-Спазване на изградените добри практики и стандарти;
-Поддържане на база данни.
Само предварително одобрени кандидати ще бъдат поканени на интервю.
Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор.
HRS Bulgaria притежава лиценз от Националната Агенция по Заетостта с № 2361 от 15.09.2017
Изисквания към кандидата
Езикови познания:
Английски език, Немски език, Френски език
Трудов опит:
Образование:
Ние предлагаме
Вид заетост:
Срок на заетост:
Договор:
Ниво в йерархията:
Експертен персонал без ръководни функции
Категория:
Финанси
Държава:
България
Населено място:
Гр. София
Адрес:
София, ул. Юнак 11-13
Дата:
25.10.2019
Организация:
ЕЙЧ АР ЕС България ООД
Агенция за подбор на персонал
Детайли за организацията:
Повече информация за ЕЙЧ АР ЕС България ООД може да получите ТУК