Назад

Сътрудник Информационно Обслужване с Френски/Немски език- София

Детайли

Описание

Клиентът ни е водеща международна компания в сферата на трансформацията на бизнес процесите и аутсорсинг индустрията.

С цел разширяване на дейността им търсим:

Сътрудник отдел финансови операции с италианки/френски или немски език

Мисията на HRS Bulgaria е да свързва българския човешки капитал с най-добрите работодатели. Позволи ни да намерим по-добра работа за теб и да ти помогнем да се развиваш.

Кандидатствай сега!

Изисквания:

-Отлично владеене на френски/немски език;
-Владеенето на английски език е предимство;
-Умения за работа с хора;
-Добри компютърни умения.


Условия за работа:

-Отлично възнаграждение;
-Приятна и комуникативна локация;
-Ваучери за храна;
-Ваучери за подаръци;
-Ежемесечни бонуси;
-транспортна придобивка;
-Допълнително здравно и дентално осигуряване.


Отговорности:​

-Комуникация с потребители на обслужваните платформи по различни канали;
-Разрешаване на казуси от различно естество;
-Спазване на изградените добри практики и стандарти;
-Поддържане на база данни.

Само предварително одобрени кандидати ще бъдат поканени на интервю.

Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор.

HRS Bulgaria притежава лиценз от Националната Агенция по Заетостта с № 2361 от 15.09.2017

Изисквания към кандидата

Езикови познания:
Английски език, Немски език, Френски език

Трудов опит:

Образование:

Ние предлагаме

Вид заетост:

Срок на заетост:

Договор:

Ниво в йерархията:
Експертен персонал без ръководни функции

Категория:

Финанси

Държава:

България

Населено място:

Гр. София

Адрес:

София, ул. Юнак 11-13

Дата:

25.10.2019

Организация:

ЕЙЧ АР ЕС България ООД
Агенция за подбор на персонал

Детайли за организацията:

Повече информация за ЕЙЧ АР ЕС България ООД може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ