Специалист - ТРЗ
Описание
Във връзка с разширяване обемa на работа, счетоводна фирма търси да назначи ТРЗ и личен състав специалист.Основни задължения:
• Обработва първичната трудова документация и изготвя ведомост за заплати;
• Приема обработва и предава всички документи, свързани с обезщетения от НОИ;
• Подава необходимите месечни декларации към НАП;
• Изготвя, управлява и съхранява лични досиета на работниците и служителите;
• Изготвя служебни бележки, сметки за изплатени суми;
• Изготвя месечни справки за ръководството;
• Изготвя всички отчети свързани с ТРЗ и ЛС;
• Стриктно спазва трудовото законодателство и сроковете, свързани с отчетността на труда;
• Спомага за движението на документооборота с клиентите на дружеството;
• Следи измененията в българското законодателство във връзка с трудово-правните и осигурителните отношения;
• Изготвя специфични за клиента решения,
• Директна комуникация с клиенти и Инспекция по труда;
• Спазване на финансовата дисциплина, счетоводната политика и други вътрешни правила и процедури;
Ако проявявате интерес към позицията и отговаряте на посочените изисквания, изпратете Вашата автобиография.
Гарантираме пълна конфиденциалност при разглеждане на кандидатурите.
Интервюта ще бъдат проведени само с предварително одобрените по документи кандидати.
Изисквания към кандидата
Езикови познания:
Английски език
Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.
Образование:
Бакалавър
Специални умения:
- Добро познаване на трудовото, осигурителното и данъчното законодателство
- Опит по специалността
- Компютърна грамотност - MS Office
- Умение за работа в екип
- Опит с Микроинвест
- Английски език
Ние предлагаме
Вид заетост:
Пълен работен ден
Срок на заетост:
Постоянна
Договор:
Трудов безсрочен
Ниво в йерархията:
Експертен персонал без ръководни функции
Категория:
Счетоводство и Одит
Държава:
България
Населено място:
Гр. София
Адрес:
Дата:
30.10.2019
Организация:
Eurobalance
Фирма/Организация - Директно търсеща служители
Детайли за организацията:
Повече информация за Eurobalance може да получите ТУК