Назад

Административен специалист с немски, холандски или английски език

Детайли

Описание

“Top Skills Recruitment” е агенция за подбор на персонал, създадена от професионалисти с дългогодишен опит в сферата на изнесените услуги, финансите и IT. Мисията ни е да помагаме на нашите кандидати със съвети за професионалното им развитие и да се движим с тях по пътя към най-добрата кариерна възможност.

Партнираме си с международна компания, предоставяща финансови услуги на международни клиенти в областта на застраховането, счетоводството, банковото дело и др.

Главни отговорности на позицията:
• Администриране на финансова/ счетоводна/ застрахователна документация
• Обработване на плащания
• Преглеждане на всички фактури, съпътстваща документация и одобрение преди плащането
• Проследяване на процедурите, свързани с текущи задължения
• Регулярно предоставяне на информация, свързана с изпълнението на поставените задачи
• Писмена комуникация с клиенти

Очакваме от Вас:
• Добро ниво на владеене на немски, холандски език или английски език, писмено и говоримо
• Образование и опит в някоя от следните сфери: Финанси, Счетоводство, Икономика, Застраховане
• Организираност и умение за ефективно управление на задачите и времето
• Внимание към детайлите и професионално отношение

Нашият клиент ще Ви предложи:
• Много добро възнаграждение и социални придобивки
• Възможности за кариера в международна компания
• Стандартно работно време от понеделник до петък: 09:00 - 18:00 ч.
• Отлични възможности за професионално развитие под формата на много обучения и вътрешнофирмени конкурси, които дават възможност за избор на по-висока позиция и достъп до глобалната система с обучения на компанията
• Възможност за придобиване на сертификати и квалификации
• Допълнително здравно осигуряване - пакет лукс
• Спортни карти и ваучери за храна и транспорт
• Уютна работна среда
• Mасажи всяка седмица
• Зали за игри и тренировки по йога
• Намаления към търговски обекти
• Тийм билдинги и събития

Очакваме вашата автобиография на английски език!
Ще се свържем само с одобрените по документи кандидати.
Всички кандидатури ще бъдат третирани с необходимата конфиденциалност.

Ключови думи: German/ Dutch/ Немски/ Нидерландски/ Deutsch/ Finance/ Финанси/ Accounting/ Счетоводство/ Администрация/ Administration/ Back Office

С настоящото кандидатстване давате съгласието си обработката на личните Ви данни с цел осигуряване на временна, срочна или постоянна работа и предоставяне на възможности за наемане на работа и за бъдещи проекти, да се извършва от „Топ Скилс Рекрутмънт“ в пълно съответствие с ОРЗД и всички други действащи закони за защита на личните данни.

Лиценз за подбор на персонал за България, издаден от Министерството на труда: № 2399 / 15.11.2017.
Лиценз за администриране и защита на личните данни, издаден от Комисията за защита на личните данни: № 432025 / 23.10.2017.

Изисквания към кандидата

Езикови познания:
Английски език, Немски език, Холандски език

Трудов опит:

Образование:

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:
Трудов безсрочен

Ниво в йерархията:
Експертен персонал без ръководни функции

Категория:

Застрахователна дейност
Счетоводство и Одит
Финанси

Държава:

България

Населено място:

Гр. София

Адрес:

гр. Благоевград 2700 Крушево No 5, ет. 6, ап. 18

Дата:

21.01.2020

Организация:

Top Skills Recruitment Ltd.
Агенция за подбор на персонал

Детайли за организацията:

Повече информация за Top Skills Recruitment Ltd. може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ