Оперативен Счетоводител - Старши сътрудник финанси и администрация- София
Детайли
Описание
В HRS вярваме, че подходящата работа може да преобрази живота на отделния човек и правилният човек може да преобрази бизнеса.Ние сме отдадени винаги да свързваме нашите кандидати с подходящата за тях работа.
За наш клиент, търсим да назначим служител на длъжност:
Оперативен Счетоводител
Описание на длъжността и отговорности:
- Извършва всички дейности, касаещи обработката на финансово-счетоводни документи;
- Текущо изготвяне на справки и декларации;
- Издаване на фактури/проформи фактури/дебитни и кредитни известия;
- ТРЗ и Личен състав (декларации, трудови договори, досиета, книжки, справки към НАП и НОИ);
- Поддържа контакт и осъществява консултации със Счетоводна къща и Правна кантора;
- Извършва покупки и продажби, осигурява логистиката при предвижването на оборудване и материали;
- Контролира плащанията от клиенти и към доставчици;
- Изготвя данни за месечни и годишни отчети, декларации и формуляри;
- Изготвя финансови анализи и справки, свързани със заеманата длъжност към Мениджмънта на компанията;
- Подготвя разплащания, работа с online банкиране;
Компанията предлага:
- Трудов договор на пълен работен ден с работно време от 9:00 до 18:00
- Мотивиращо възнаграждение и бонус система.
- Възможност за дългосрочно развитие в реномирана компания
- Отлична атмосфера и условия на труд.
- Месторабота в съвременно оборудван нов офис на комуникативно място.
Изисквания към квалификацията на кандидата:
- Задължително икономическо образование, "Счетоводство" или "Финанси";
- Задължителен опит на длъжност Оперативен счетоводител, мин. 3г.;
- Отлично познаване на законите и нормативните актове свързани със счетоводно-данъчната отчетност, както и специфичните такива за обявената позиция;
- Много добра компютърна грамотност - MS Office, Интернет, ЕRP системи; Счетоводен софтуер, познаване на ERP система Zeron е предимство;
- Английски език на работно ниво- писмено и говоримо. Не по-ниско от B1;
Само предварително одобрени кандидати ще бъдат поканени на интервю.
Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор.
HRS Bulgaria притежава лиценз от Националната Агенция по Заетостта с № 2361 от 15.09.2017
Изисквания към кандидата
Езикови познания:
Английски език
Трудов опит:
С професионален опит над 3 г.
Образование:
Бакалавър
Ние предлагаме
Вид заетост:
Срок на заетост:
Договор:
Ниво в йерархията:
Експертен персонал без ръководни функции
Категория:
Счетоводство и Одит
Държава:
България
Населено място:
Гр. София
Адрес:
София, ул. Юнак 11-13
Дата:
18.02.2020
Организация:
ЕЙЧ АР ЕС България ООД
Агенция за подбор на персонал
Детайли за организацията:
Повече информация за ЕЙЧ АР ЕС България ООД може да получите ТУК