Назад

Оперативен Счетоводител - Старши сътрудник финанси и администрация- София

Детайли

Описание

В HRS вярваме, че подходящата работа може да преобрази живота на отделния човек и правилният човек може да преобрази бизнеса.
Ние сме отдадени винаги да свързваме нашите кандидати с подходящата за тях работа.

За наш клиент, търсим да назначим служител на длъжност:

Оперативен Счетоводител

Описание на длъжността и отговорности:

- Извършва всички дейности, касаещи обработката на финансово-счетоводни документи;
- Текущо изготвяне на справки и декларации;
- Издаване на фактури/проформи фактури/дебитни и кредитни известия;
- ТРЗ и Личен състав (декларации, трудови договори, досиета, книжки, справки към НАП и НОИ);
- Поддържа контакт и осъществява консултации със Счетоводна къща и Правна кантора;
- Извършва покупки и продажби, осигурява логистиката при предвижването на оборудване и материали;
- Контролира плащанията от клиенти и към доставчици;
- Изготвя данни за месечни и годишни отчети, декларации и формуляри;
- Изготвя финансови анализи и справки, свързани със заеманата длъжност към Мениджмънта на компанията;
- Подготвя разплащания, работа с online банкиране;

Компанията предлага:

- Трудов договор на пълен работен ден с работно време от 9:00 до 18:00
- Мотивиращо възнаграждение и бонус система.
- Възможност за дългосрочно развитие в реномирана компания
- Отлична атмосфера и условия на труд.
- Месторабота в съвременно оборудван нов офис на комуникативно място.

Изисквания към квалификацията на кандидата:

- Задължително икономическо образование, "Счетоводство" или "Финанси";
- Задължителен опит на длъжност Оперативен счетоводител, мин. 3г.;
- Отлично познаване на законите и нормативните актове свързани със счетоводно-данъчната отчетност, както и специфичните такива за обявената позиция;
- Много добра компютърна грамотност - MS Office, Интернет, ЕRP системи; Счетоводен софтуер, познаване на ERP система Zeron е предимство;
- Английски език на работно ниво- писмено и говоримо. Не по-ниско от B1;

Само предварително одобрени кандидати ще бъдат поканени на интервю.

Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор.

HRS Bulgaria притежава лиценз от Националната Агенция по Заетостта с № 2361 от 15.09.2017

Изисквания към кандидата

Езикови познания:
Английски език

Трудов опит:
С професионален опит над 3 г.

Образование:
Бакалавър

Ние предлагаме

Вид заетост:

Срок на заетост:

Договор:

Ниво в йерархията:
Експертен персонал без ръководни функции

Категория:

Счетоводство и Одит

Държава:

България

Населено място:

Гр. София

Адрес:

София, ул. Юнак 11-13

Дата:

18.02.2020

Организация:

ЕЙЧ АР ЕС България ООД
Агенция за подбор на персонал

Детайли за организацията:

Повече информация за ЕЙЧ АР ЕС България ООД може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ