Административен специалист с френски език
Детайли
Описание
“Top Skills Recruitment” е агенция за подбор на персонал, създадена от професионалисти с дългогодишен опит в сферата на изнесените услуги, финансите и IT. Мисията ни е да помагаме на нашите кандидати със съвети за професионалното им развитие и да се движим с тях по пътя към най-добрата кариерна възможност.Партнираме си с международна компания, предоставяща финансови услуги на международни клиенти в областта на застраховането, счетоводството, банковото дело и др.
Главни отговорности на позицията:
• Администриране на финансова/ счетоводна/ застрахователна документация
• Обработване на плащания
• Преглеждане на всички фактури, съпътстваща документация и одобрение преди плащането
• Проследяване на процедурите, свързани с текущи задължения
• Регулярно предоставяне на информация, свързана с изпълнението на поставените задачи
• Писмена комуникация с клиенти
Очакваме от Вас:
• Добро ниво на владеене на френски и английски език, писмено и говоримо
• Образование или опит в някоя от следните сфери: Финанси, Счетоводство, Икономика, Застраховане (предимство, но не е задължително условие)
• Организираност и умение за ефективно управление на задачите и времето
• Внимание към детайлите и професионално отношение
Нашият клиент ще Ви предложи:
• Много добро възнаграждение и социални придобивки
• Възможности за кариера в международна компания
• Стандартно работно време от понеделник до петък: 09:00 - 18:00 ч.
• Отлични възможности за професионално развитие под формата на много обучения и вътрешнофирмени конкурси, които дават възможност за избор на по-висока позиция и достъп до глобалната система с обучения на компанията
• Възможност за придобиване на сертификати и квалификации
• Допълнително здравно осигуряване - пакет лукс
• Спортни карти и ваучери за храна и транспорт
• Уютна работна среда
• Mасажи всяка седмица
• Зали за игри и тренировки по йога
• Намаления към търговски обекти
• Тийм билдинги и събития
Очакваме вашата автобиография на английски език!
Ще се свържем само с одобрените по документи кандидати.
Всички кандидатури ще бъдат третирани с необходимата конфиденциалност.
Ключови думи: French/ Френски/ Finance/ François/ Финанси/ Accounting/ Счетоводство/ Администрация/ Administration/ Back Office
С настоящото кандидатстване давате съгласието си обработката на личните Ви данни с цел осигуряване на временна, срочна или постоянна работа и предоставяне на възможности за наемане на работа и за бъдещи проекти, да се извършва от „Топ Скилс Рекрутмънт“ в пълно съответствие с ОРЗД и всички други действащи закони за защита на личните данни.
Лиценз за подбор на персонал за България: № 2399 / 15.11.2017
Лиценз за администриране и защита на личните данни: № 432025 / 23.10.2017
Изисквания към кандидата
Езикови познания:
Английски език, Френски език
Трудов опит:
Образование:
Ние предлагаме
Вид заетост:
Пълен работен ден
Срок на заетост:
Постоянна
Договор:
Трудов безсрочен
Ниво в йерархията:
Експертен персонал без ръководни функции
Категория:
Застрахователна дейност
Счетоводство и Одит
Финанси
Държава:
България
Населено място:
Гр. София
Адрес:
гр. Благоевград 2700 Крушево No 5, ет. 6, ап. 18
Дата:
24.03.2020
Организация:
Top Skills Recruitment Ltd.
Агенция за подбор на персонал
Детайли за организацията:
Повече информация за Top Skills Recruitment Ltd. може да получите ТУК