Назад

Счетоводител с немски или френски език

Детайли

Описание

Сътрудничим си с една от водещите компании, предоставящи финансови услуги на международни клиенти в областта на застраховането, счетоводството, банковото дело и бизнес процесите.

Ако желаете да станете част от един страхотен екип, да работите в интернационална среда в рамките на една международна компания, тогава това е идеалната възможност за вас.

Отговорности:
• Администриране и обработка на фактури, плащания, кредитни известия и др. вид документация
• Извършване на месечни балансови равнения
• Извършване на различни анализи и отчети
• Разходи за бъдещи периоди
• Натрупани задължения
• Дейности по приключване на месеца, тримесечие и годината (като изчисления, осчетоводяване на отсрочки, начисления, задължения и др.)

Умения:
• Опит в счетоводството
• Високо ниво на немски или френски език (минимум ниво B2)
• Работно ниво на английски език
• Образование - Финанси, Счетоводство (за предпочитане) или Икономика
• Организираност и умение за ефективно управление на задачите и времето
• Възможност за работа с продуктите на MS Office: главно MS Excel, MS Word, MS Outlook и други

Предложение:
• Отлично възнаграждение и социални придобивки
• Възможности за кариера в международна компания
• Стандартно работно време от понеделник до петък: 09:00 - 18:00
• Отлични възможности за професионално развитие под формата на много обучения и вътрешнофирмени конкурси, които дават възможност за избор на по-висока позиция и достъп до глобалната система с обучения на компанията
• Възможност за придобиване на сертификати и квалификации
• Допълнително здравно осигуряване - пакет лукс
• Спортни карти и ваучери за храна и транспорт
• Уютна работна среда и масажи всяка седмица
• Намаления към търговски обекти
• Тийм билдинги и събития.

Ключови думи: Accountant/ Accounting/ Счетоводство/ Finance/ Финанси/ Счетоводител/ Немски/ German/ Deutsch/ French/ Френски/ Buchhaltung

Очакваме вашата автобиография на английски език!
Ще се свържем само с одобрените по документи кандидати.
Всички кандидатури ще бъдат третирани с необходимата конфиденциалност.

С настоящото кандидатстване давате съгласието си обработката на личните Ви данни с цел осигуряване на временна, срочна или постоянна работа и предоставяне на възможности за наемане на работа и за бъдещи проекти, да се извършва от „Топ Скилс Рекрутмънт“ в пълно съответствие с ОРЗД и всички други действащи закони за защита на личните данни.

Лиценз за подбор на персонал за България: № 2399 / 15.11.2017
Лиценз за администриране и защита на личните данни: № 432025 / 23.10.2017

Изисквания към кандидата

Езикови познания:
Английски език, Немски език, Френски език

Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.

Образование:

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:
Трудов безсрочен

Ниво в йерархията:
Експертен персонал без ръководни функции

Категория:

Счетоводство и Одит
Финанси

Държава:

България

Населено място:

Гр. София

Адрес:

гр. Благоевград 2700 Крушево No 5, ет. 6, ап. 18

Дата:

17.07.2020

Организация:

Top Skills Recruitment Ltd.
Агенция за подбор на персонал

Детайли за организацията:

Повече информация за Top Skills Recruitment Ltd. може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ