Назад

Счетоводител

Детайли

Описание

Ние сме лицензирана трудова борса Корект 2011-Русе ЕООД със седалище гр.Русе. Основната ни дейност се състои в подбор на персонал. Компанията започва да работи през 2003 г., за да подкрепя напълно работодателите в намирането, привличането и наемането на най-добрите кадри за тяхната компания.

Клиентите изискват професионални стандарти, които ние гарантираме с нашето професионално и отговорно отношение. Ние осъзнаваме, че подходът към нашите клиенти трябва да бъде съобразен с техните специфични нужди и желания. Нашата фирмена философия се базира на репутация, доверие, професионални знания, безпристрастност и коректност, прозрачност и различен подход, който зависи от специфичните и нестандартните нужди на клиента. Ето защо ние сме ефективен и надежден помощник в търсенето и подбора на служителите, които ви трябват. Ние наемаме и избираме служители с потенциал, които са най-ефективни и полезни професионалисти за вашия бизнес. Корект 2011-Русе ЕООД гарантира индивидуален подход при подбора и резултатът винаги е точният човек на точното място.

Работодателя предлага работа като: Счетоводител

Основни отговорности:

• Самостоятелно осчетоводяване на стопанските операции,
контролиране правилното водене на първичните документи, ревизира
МОЛ;
• Осчетоводява касови и банкови документи: банкови извлечения,
платежни нареждания, РКО и други;
• Счетоводно отчита взаимоотношенията с доставчици и клиенти и
следи за навременното погасяване на задълженията и осребряване на
вземанията;
• Счетоводно отчита движението на материалите/ДМА/;
• Изготвя справки и удостоверения във връзка с изпълняваната от него
работа и по нареждане на Главния счетоводител и управителите на
фирмата;
• Ежемесечно анализира салдата по сметките;
• Съставя ведомости за заплати, вкл. начисления, удръжки, данъци и
осигуровки;
• Изготвя счетоводни отчети и рекапитулации

Основни изисквания:

• Висше икономическо образование - Счетоводна отчетност,
Счетоводство и контрол, Финанси и др.
• Компютърна грамотност – владеене на MS EXCEL, MS WORD, MS
Navision
• Отлично познаване на Закона за счетоводството, Националните
счетоводни стандарти, Националния сметкоплан, данъчното и
осигурително законодателство и други външни и вътрешни за фирмата
нормативни документи, имащи отношение към работата му;
• Системност и прецизност

Ние предлагаме:

• Работна позиция в компания лидер на
българският строителен пазар;
•Работа във високо професионална,
етична и приятелска работна
атмосфера;
• Среда, в която продуктовата експертиза,
качество, професионалните и
персонални контакти, обвързаност и
ангажираност са възнаградени;
• Многостранно кариерно развитие в
динамична работна среда;
• Предизвикателна, приятелска и
подкрепяща работна обстановка;
•Възможности за професионално
развитие;
•Привлекателно и мотивиращо
възнаграждение

При интерес от ваша страна, моля изпратете автобиография със снимка!

За повече информация, както и за други предложения за работа се свържете с нас на телефон 0896/686-522 или заповядайте в офиса ни на ул. "Симеон Велики" 4 (зад Общината) с работно време от 09:00-12:00 и от 13:00-18:00.

ЛИЦЕНЗ 2759/19.03.2019г

Изисквания към кандидата

Езикови познания:

Трудов опит:

Образование:

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:
Трудов срочен

Ниво в йерархията:
Експертен персонал без ръководни функции

Категория:

Счетоводство и Одит

Държава:

България

Населено място:

Гр. Русе

Адрес:

"Кап.Лейт.Ев.Винаров" 7

Дата:

27.08.2020

Организация:

Корект 2011 Русе ЕООД
Фирма/Организация - Директно търсеща служители

Детайли за организацията:

Повече информация за Корект 2011 Русе ЕООД може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ