Назад

Главен експерт - „Картови операции“- София

Детайли

Описание

В HRS вярваме, че подходящата работа може да преобрази живота на отделния човек и правилният човек може да преобрази бизнеса.
Ние сме отдадени винаги да свързваме нашите кандидати с подходящата за тях работа.

Нашият клиент е утвърдена финансова институция, която има нарастващо присъствие на българския пазар и се стреми да предоставя на своите клиенти най-съвременни продукти, съчетани с най-високо ниво на обслужване.

Главен експерт - „Картови операции“

Основни отговорности:
Участва в цялостното обслужване на картовата дейност, в това число: издаване, преиздаване и разпределяне на различните видове картови продукти;
Обработва файлове с трансакции, променя параметри на карти и сметки, генерира пароли за 3D сигурни плащания в интернет;
Участва в процесите по мониторинг на трансакции и обработка на клиентски жалби и оспорени плащания;
Идентифицира, анализира и докладва операционни събития, свързани с естеството на картовите операции;
Организира дейностите по инсталиране, мониторинг и обслужване на ATM и POS терминални устройства;
Участва в оперативните дейности, свързани с инвентаризация на сметки и устройства;
Осигурява съдействие, в т.ч. методологическо, по телефон/имейл по въпроси, свързани с естеството на картовата дейност;
Осъществява текущи връзка и комуникация с местни и чуждестранни финансови институции, картови организации, оператори/процесори, разплащателни системи, доставчици и др. трети страни;
Изготвя различни справки и отчети, необходими за дейността на структурата;
Участва в разработването на вътрешно-нормативната база за дейността;
Включва се в нови проекти във връзка с реализация на бизнес функционалности и/или изисквания на картови/платежни схеми, както и при промени в правната рамка.

Компанията предлага:
Постоянен трудов договор;
Отлично стартово възнаграждение и допълнителни придобивки;
Възможност за професионално развитие.

Изисквания към кандидатите:
Висше образование – икономическо или техническо;
Минимум 2 години професионален опит в областта на картовата дейност;
Опит с управлението на оспорени плащания ще се счита за ключово предимство;
Много добри комуникативни умения и инициативност;
Способност за работа в екип, под напрежение и в кратки срокове;
Много добро владеене на английски език;
Отлична компютърна грамотност, в т.ч. работа със специализиран софтуер.

Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор.

HRS Bulgaria притежава лиценз от Националната Агенция по Заетостта с № 2361 от 15.09.2017

Изисквания към кандидата

Езикови познания:
Английски език

Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.

Образование:
Бакалавър

Ние предлагаме

Вид заетост:

Срок на заетост:

Договор:

Ниво в йерархията:
Експертен персонал без ръководни функции

Категория:

Финанси

Държава:

България

Населено място:

Гр. София

Адрес:

София, ул. Юнак 11-13

Дата:

23.11.2020

Организация:

ЕЙЧ АР ЕС България ООД
Агенция за подбор на персонал

Детайли за организацията:

Повече информация за ЕЙЧ АР ЕС България ООД може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ