Назад

Специалист - Митници- София

Детайли

Описание

В HRS вярваме, че подходящата работа може да преобрази живота на отделния човек и правилният човек може да преобрази бизнеса.
Ние сме отдадени винаги да свързваме нашите кандидати с подходящата за тях работа.

Наш партньор е DHL Express (част от Deutsche Post DHL Group), която компания e дългогодишен пазарен лидер в експресните международни куриерски услуги. От 1991 година предлага на техните клиенти висококачествени услуги, бързина и нови бизнес възможности. Има териториално покритие в цялата страна и мрежа от над 50 офиса за обслужване на клиенти, в това число и избрани търговски комплекси Shell и EMS/Bulpost.
В DHL работят над 300 сертифицирани международни специалисти, грижещи се за над 12 хиляди клиента в страната.

За тях търсим да назначим служител на позиция:

Специалист - обработка на митнически документи

Отговорности:
• Подготвя и проверява необходимите митнически документи за внос и износ на митнически пратки;
• Подава коректни митнически документи към митница;
• Осигурява навременно освобождаване на митнически пратки по внос и износ;
• Проверява, комплектова и своевременно подава за изготвяне всички ЕАД на пратките за износ и ги регистрира на митница;
• Изготвя декларации за временно складиране (ДВС) и ги регистрира съобразно действащото митническо законодателство;
• Информира клиенти и колеги при изменения в действащото митническо законодателство и работата на Митница Аерогара София;

Компанията предлага:
• Трудов договор на пълни осигуровки;
• Мотивиращо възнаграждение;
• Допълнително възнаграждение под формата на бонуси;
• Отличен социален пакет - ваучери за храна, ДЗО (луксозен/платинум пакет), застраховки: живот + трудова злополука;
• Работа в един от най-разпознаваемите брандове в световен мащаб, компания лидер в сферата си с доказани професионалисти;
• Сигурност и коректност в трудовите отношения и грижа за служителите.


Изисквания:
• Задължителен опит в работата с митнически документи;
• Предходен опит в куриерска или спедиторска фирма, осъществяваща митническо посредничество;
• Познаване на митническото законодателство в страната;
• Английски език на работно ниво;
• Добро владеене на MS Office;
• Висше образование ще се счита за предимство;
• Готовност за работа по график: понеделник-петък.

Само предварително одобрени кандидати ще бъдат поканени на интервю.

Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор.

HRS Bulgaria притежава лиценз от Националната Агенция по Заетостта с №2361 от 15.09.2017г.

Изисквания към кандидата

Езикови познания:
Английски език

Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.

Образование:

Ние предлагаме

Вид заетост:

Срок на заетост:

Договор:

Ниво в йерархията:
Експертен персонал без ръководни функции

Категория:

Финанси

Държава:

България

Населено място:

Гр. София

Адрес:

София, ул. Юнак 11-13

Дата:

31.03.2021

Организация:

ЕЙЧ АР ЕС България ООД
Агенция за подбор на персонал

Детайли за организацията:

Повече информация за ЕЙЧ АР ЕС България ООД може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ