Назад

Търговски Представител - Добрич

Детайли

Описание

ТВОЯТА НОВА РОЛЯ: ТЪРГОВСКИ ПРЕДСТАВИТЕЛ
Ролята на Търговския представител стои в основата на организационната структура на Кока-Кола ХБК. Твоето ключово предизвикателство ще бъде налагането на богато портфолио от световни и местни марки на българския пазар, които покриват поводите за консумация, 24 часа в денонощието, 7 дни в седмицата. Ти ще бъдеш нашето лице пред клиентите ни, с които ще се срещаш всеки ден. При нас ще работиш в среда, в която ще имаш възможност да учиш много, да развиваш уменията си и да прилагаш най–добрите практики в сферата на бързооборотните стоки. Това ще ти помогне да постигаш конкурентни резултати и да изграждаш дългосрочни отношения със своите клиенти. Повече информация за ежедневието на Търговския представител може да получиш от приложеното видео.

ОТНАСЯ ЛИ СЕ ЗА ТЕБ?
Предпочиташ работа, която позволява повече движение и имаш интерес към продажби;
Сработваш се бързо с останалите и ти харесва да се срещаш с много хора;
Ориентиран си към клиента и бързо печелиш доверие;
Постигаш резултати и се адаптираш бързо в динамична среда;
Искаш да се развиваш професионално;
Притежаваш висше образование или в момента си студент;
Имаш предишен опит в тази сфера или нямаш такъв опит, но се гордееш с много други постижения;
Имаш валидна шофьорска книжка;
Имаш отлични комуникативни умения;
Мобилен си и имаш готовност да приемаш предизвикателства.

ТВОИТЕ КЛЮЧОВИ ОТГОВОРНОСТИ:
Твоята дневна мисия:

Да увеличаваш обема на продажбите и активацията на пазара на богатото ни портфолио от продукти;
Да постигаш зададените ти цели с помощта на нашите утвърдени търговски практики и инструменти;
Да се грижиш за нашите съоръжения на пазара;
Да изграждаш дългосрочни партньорства с нашите клиенти;
Да сътрудничиш и обменяш опит с колеги в компанията;
Да предлагаш подобрения на база придобити познания за пазара и клиентите;
Да имаш желание постоянно да учиш и да се развиваш.

КАК ЩЕ РАЗБЕРЕШ, ЧЕ СИ УСПЕШЕН?
Като постигаш поставените цели: обем продажби, активация на пазара, удовлетвореност на клиентите, контрол на съоръженията и др;
Като получаваш регулярна обратна връзка от своя пряк ръководител, колеги и клиенти.

НАШИЯТ ЕКИП:
Ние сме екип от 36 хиляди ангажирани служители, който постига отлични резултати всеки ден в 29 страни, на 3 континента . Нашият успех идва от съвместната ни работа като един, за да постигнем позитивна промяна в местните общности, в които работим.
Уникалната ни структура в България предоставя много и разнообразни възможности за развитие в областта на Производството, Логистиката, Продажбите, Маркетинга, Финансите, Човешките ресурси, IT системи и решения, Връзки с обществеността, Център за споделени услуги в областта на Финанси и ЧР.

ПРИНАДЛЕЖНОСТ В КОКА-КОЛА ХЕЛЕНИК
В Кока-Кола Хеленик искаме нашите хора да отразяват разнообразието на нашите клиенти и потребители. Ние се ангажираме да осигурим приобщаваща среда и равни възможности за всички.
Присъединете се към нас и помогнете за създаването на култура, в която процъфтяват разнообрани екипи и всеки е приобщен.

Изисквания към кандидата

Езикови познания:

Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.

Образование:
Бакалавър

Ние предлагаме

Вид заетост:

Срок на заетост:

Договор:

Ниво в йерархията:
Експертен персонал без ръководни функции

Категория:

Продажби - експерт мениджъри

Държава:

България

Населено място:

Гр. София

Адрес:

ул. "Рачо Петков Казанджията" 8

Дата:

11.04.2024

Организация:

Coca-Cola Business Services Organization
Фирма/Организация - Директно търсеща служители

Детайли за организацията:

Повече информация за Coca-Cola Business Services Organization може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ