Назад

Мениджър Връзки с бизнес клиенти, малък и среден бизнес, гр. Плевен

Детайли

Описание

Мениджър Връзки с бизнес клиенти, малък и среден бизнес, гр.Плевен. Плевен, активна до 11.04.2021 г. Основни задължения: • Активно търсене и привличане на нови бизнес клиенти; • Обслужване на клиентите от индивидуалния ви клиентски портфейл, като осъществявате регулярни контакти с цел тяхното задържане, консултиране и търсене на решения на казуси; • Разработване на план за развитие на взаимоотношенията с бизнес клиентите като предлагане на банкови продукти и услуги, съобразени с техните нужди; • Подготвяне на оферти за настоящи и потенциални клиенти; • Изготвяне на предложения за повишаване качеството на обслужване на клиентите, даване на информирмация за възникващи проблеми при обслужването; • Анализиране на финансовите отчети на бизнес клиенти и структуриране на кредитните сделки в съответствие с кредитната политика на банката; • Координиране и следене за правилното изпълнение на всички сделки, извършени с бизнес клиентите в индивидуалния ви клиентски портфейл; • Спазване на вътрешнобанковите регулации, процедури и правила на Банката и нормативните изисквания. Изисквания за заемане на длъжността: • Образователно-квалификационна степен – минимум „бакалавър”; • Минимум 2 години трудов опит в областта на продажбите на бизнес или частни клиенти; • Трудов стаж в областта на банковото дело и финансите ще се счита за предимство; • Познания по финансов анализ и/или изготвяне на кредитни предложения; • Добри комуникативни умения и умение за водене на преговори; • Отлична компютърна грамотност; • Аналитично и задълбочено мислене; • Да се припознава, разбира и прилага ценностите на Банка ДСК – Екипен дух, Фокус върху клиента, Отговорност и Ангажираност. Ние предлагаме: • Работа във водеща финансова институция с изградени традиции и име на пазара; • Позитивна и динамична среда, ориентирана към резултатите и клиентската удовлетвореност; • Атрактивна и гъвкава схема на заплащане в зависимост от постигнатите резултати; • Възможност за професионално развитие; • Разнообразни вътрешни и външния обучения. Необходими документи за кандидатстване: • Мотивационно писмо; • Професионална автобиография /CV/ на български език с актуална снимка

Изисквания към кандидата

Езикови познания:

Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.

Образование:
Бакалавър

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:

Ниво в йерархията:

Категория:

Банково дело

Държава:

България

Населено място:

Гр. Плевен

Адрес:

ул. “Московска” 19, Централно управление

Дата:

07.04.2021

Организация:

Банка ДСК АД
Фирма/Организация - Директно търсеща служители

Детайли за организацията:

Повече информация за Банка ДСК АД може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ