Назад

Мениджър Връзки с бизнес клиенти, малък и среден бизнес, гр. Плевен

Детайли

Описание

Мениджър Връзки с бизнес клиенти, малък и среден бизнес, гр.Плевен.
Плевен, активна до 11.04.2021 г.
Основни задължения:
• Активно търсене и привличане на нови бизнес клиенти;
• Обслужване на клиентите от индивидуалния ви клиентски портфейл, като осъществявате регулярни контакти с цел тяхното задържане, консултиране и търсене на решения на казуси;
• Разработване на план за развитие на взаимоотношенията с бизнес клиентите като предлагане на банкови продукти и услуги, съобразени с техните нужди;
• Подготвяне на оферти за настоящи и потенциални клиенти;
• Изготвяне на предложения за повишаване качеството на обслужване на клиентите, даване на информирмация за възникващи проблеми при обслужването;
• Анализиране на финансовите отчети на бизнес клиенти и структуриране на кредитните сделки в съответствие с кредитната политика на банката;
• Координиране и следене за правилното изпълнение на всички сделки, извършени с бизнес клиентите в индивидуалния ви клиентски портфейл;
• Спазване на вътрешнобанковите регулации, процедури и правила на Банката и нормативните изисквания.
Изисквания за заемане на длъжността:
• Образователно-квалификационна степен – минимум „бакалавър”;
• Минимум 2 години трудов опит в областта на продажбите на бизнес или частни клиенти;
• Трудов стаж в областта на банковото дело и финансите ще се счита за предимство;
• Познания по финансов анализ и/или изготвяне на кредитни предложения;
• Добри комуникативни умения и умение за водене на преговори;
• Отлична компютърна грамотност;
• Аналитично и задълбочено мислене;
• Да се припознава, разбира и прилага ценностите на Банка ДСК – Екипен дух, Фокус върху клиента, Отговорност и Ангажираност.
Ние предлагаме:
• Работа във водеща финансова институция с изградени традиции и име на пазара;
• Позитивна и динамична среда, ориентирана към резултатите и клиентската удовлетвореност;
• Атрактивна и гъвкава схема на заплащане в зависимост от постигнатите резултати;
• Възможност за професионално развитие;
• Разнообразни вътрешни и външния обучения.
Необходими документи за кандидатстване:
• Мотивационно писмо;
• Професионална автобиография /CV/ на български език с актуална снимка

Изисквания към кандидата

Езикови познания:

Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.

Образование:
Бакалавър

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:

Ниво в йерархията:

Категория:

Банково дело

Държава:

България

Населено място:

Гр. Плевен

Адрес:

ул. “Московска” 19, Централно управление

Дата:

07.04.2021

Организация:

Банка ДСК АД
Фирма/Организация - Директно търсеща служители

Детайли за организацията:

Повече информация за Банка ДСК АД може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ