Назад

Специалист ТРЗ

Детайли

Описание

ОТГОВОРНОСТИ:
-Осъществяване на първичен контрол и сортиране на документите по определен ред.
-Съставяне на ведомости за заплати в ТРЗ софтуер (програма Aladin)
-Регистрация на трудови договори и допълнителни споразумения в НАП, заповеди за прекратяване на трудови провоотношения, служебни бележки и цялата необходима документация, касаеща личния състав и обработката на работните заплати;
-Изготвянето на месечните калкулации на възнагражденията;
-Изготвяне на справки, служебни бележки и др. документи, свързани със служителите;
-Въвеждане и контрол на данни на персонала и отчитане на работно време;
-Водене на регистър с болнични листове и подаване то им в НОИ;
-Изготвяне и подаване на Декларация 1 и 6;
-Сътрудничество при ревизии от НАП и НОИ.

КОМПАНИЯТА ПРЕДЛАГА:
-Добро и мотивиращо възнаграждение;
-Осигурен транспорт от и до Пловдив;
-Стандартно работно време (понеделник - петък от 8:00 до 16:30 часа);
-Възможност за дългосрочна работа в утвърдена компания;
-Приятна и гъвкава работна среда.

ИЗИСКВАНИЯ КЪМ КАНДИДАТИТЕ:
-Професионален опит на подобна позиция минимум 5 години;
-Завършено релевантно висше образование е предимство;
-Много добри познания и опит в областта на трудовото законодателство;
-Опит в работата с Excel и висока компютърна грамотност;
-Способност за приоритет на поставените задачи и спазване на поставените срокове);
-Отговорност и самостоятелност в работата.
-Познават добре Кодекса на труда, ЗДДФЛ, КСО и подзаконовите нормативни актове

Изисквания към кандидата

Езикови познания:

Трудов опит:
С професионален опит над 3 г.

Образование:

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:

Ниво в йерархията:
Административен персонал, Експертен персонал без ръководни функции,

Категория:

Счетоводство и Одит
Финанси

Държава:

България

Населено място:

Гр. Съединение

Адрес:

Дата:

28.04.2021

Организация:

ИТД ЕООД
Фирма/Организация - Директно търсеща служители

Детайли за организацията:

Повече информация за ИТД ЕООД може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ