Назад

Специалист посрещане на клиенти, гр. Русе

Детайли

Описание

Основни задължения:
Посреща клиентите и подпомага правилното им ориентиране към подходящ вид обслужване.
Дава информация и оказва помощ на клиентите включително чрез демонстрация на устройства АТМ, CDM и/или таблет, смарт телефон при използване на алтернативни канали за банкиране;
Предоставя рекламни материали и кратка информация за предлаганите продукти и услуги от Банката;
Стреми се към цялостно повишаване на клиентската удовлетвореност в поделението.

Изисквания за заемане на длъжността:
Образование – средно;
Професионален опит: предимство е трудов стаж в банкова или финансова;
Добра компютърна грамотност, умения за работа с таблет, смарт телефон;
Ползване на чужд език.

Ние предлагаме:
Работа във водеща финансова институция с изградени традиции и име на пазара;
Позитивна и динамична среда, ориентирана към резултатите и клиентската удовлетвореност;
Атрактивна и гъвкава схема на заплащане в зависимост от постигнатите резултати;
Възможност за професионално развитие.

Необходими документи за кандидатстване:
Мотивационно писмо;
Професионална автобиография /CV/ на български език.

Изисквания към кандидата

Езикови познания:

Трудов опит:

Образование:
Средно

Ние предлагаме

Вид заетост:

Срок на заетост:

Договор:

Ниво в йерархията:
Експертен персонал без ръководни функции

Категория:

Банково дело

Държава:

България

Населено място:

Гр. Русе

Адрес:

ул. “Московска” 19, Централно управление

Дата:

01.02.2024

Организация:

Банка ДСК АД
Фирма/Организация - Директно търсеща служители

Детайли за организацията:

Повече информация за Банка ДСК АД може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ