Оператор към Дирекция Контактен център - София
Детайли
Описание
Основни задължения:• Помощ за клиентите, използващи електронните канали на Банката;
• Помощ за картодържателите на Банката;
• Консултиране на настоящите и бъдещи клиенти относно продукти и услуги, предлагани от Банка ДСК.
Изисквания за заемане на длъжността:
• Образование – средно икономическо / висше;
• Трудовият стаж във финансовата сфера е предимство;
• Добра компютърна грамотност;
• Ползването на чужд език на работно ниво (английски, немски, френски, унгарски, руски и др.) е предимство;
• Добри комуникативни умения и способности за работа в екип
Ние предлагаме:
• Работа във водеща финансова институция с изградени традиции и име на пазара;
• Позитивна и динамична среда, ориентирана към резултатите и клиентската удовлетвореност;
• Атрактивна и гъвкава схема на заплащане в зависимост от постигнатите резултати;
• Възможност за професионално развитие.
Необходими документи за кандидатстване:
• Професионална автобиография /CV европейски формат на български и английски език/с актуална снимка.
• Мотивационно писмо.
Изисквания към кандидата
Езикови познания:
Трудов опит:
Образование:
Средно
Ние предлагаме
Вид заетост:
Пълен работен ден
Срок на заетост:
Постоянна
Договор:
Ниво в йерархията:
Категория:
Банково дело
Държава:
България
Населено място:
Гр. София
Адрес:
ул. “Московска” 19, Централно управление
Дата:
31.08.2021
Организация:
Банка ДСК АД
Фирма/Организация - Директно търсеща служители
Детайли за организацията:
Повече информация за Банка ДСК АД може да получите ТУК